Du har haft åbnet billedet og det er "registreret" på Axels hjemmeside, du kopierer linket og smider det op her - Axel er sikkert træt af at folk linker til deres billeder og forhindrer nu det på denne måde.. når vi andre så klikker på billedet, så får vi det som lagoni ser, fordi vi ikke er gået ind via deres hjemmeside og har set billedet der.
Sådan et enkelt billede kan trække rigtigt meget trafik, så det er ikke helt underligt at de har gjort det. :)
Det har været et par travle uger. Her er hvad der er på plakaten med omtaler over de næste par dage:
Nye og kommende(*) serier: Smith Studio 60 on the Sunsset Strip Standoff Justice Jericho Kidnapped Faceless* Raines* The Black Donnelys* Traveler* Secrets of a Small Town* Shark*
Sæsonstart: The Unit My Name is Earl Criminal Minds
Bakspejlet: Psych Blade - The Series
Det skumle hjørne: Monkey Dust
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
så det 1. afsnit af numb3rs igår.... håber den vinder på længere sigt, men mange gange skal en serie jo lige igang. Den har potientale til at kunne blive spændende med lidt "nyt" præg over sig i forhold til de utallige andre crimesceneserier... men den kommer nok aldrig op på csi niveua..... vi må se..!
Jeg har set første sæson af Numb3rs og min indskydelse fra #17 har holdt stik indtil videre. Serien er komplet baseret på dens gimmick og der er ikke meget andet i det end det.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#34 så den også, men jeg mest spændt på hvo'en de kan blive ved med at forny det med matematikken, bliver det "bare" en ny ligning næste gang, eller hvo'en.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
35# tjaaa! jeg gir den chance....men jeg kan jo ikke sige jeg ikke var advaret...hehe! 36# ja det er jeg også rimeligt spændt på.... nu er jeg ret interreseret i de naturvidenskab og lign. så det gør nu ikke noget for mig at det er lidt tørt...bare det ikke bliver ensformigt.... men som sagt, tvivlen skal have lov at komme den tilgode. Men håber at der bliver tid til at få gjort personerne lidt mere interesante, og det ikke går op i matematik det hele...men det har spanner jo allerede været inde på i 17#
#31 filmz-Kadann 19 år siden
Der er intet underligt i det. :)
Du har haft åbnet billedet og det er "registreret" på Axels hjemmeside, du kopierer linket og smider det op her - Axel er sikkert træt af at folk linker til deres billeder og forhindrer nu det på denne måde.. når vi andre så klikker på billedet, så får vi det som lagoni ser, fordi vi ikke er gået ind via deres hjemmeside og har set billedet der.
Sådan et enkelt billede kan trække rigtigt meget trafik, så det er ikke helt underligt at de har gjort det. :)
#32 Spanner 19 år siden
Nye og kommende(*) serier:
Smith
Studio 60 on the Sunsset Strip
Standoff
Justice
Jericho
Kidnapped
Faceless*
Raines*
The Black Donnelys*
Traveler*
Secrets of a Small Town*
Shark*
Sæsonstart:
The Unit
My Name is Earl
Criminal Minds
Bakspejlet:
Psych
Blade - The Series
Det skumle hjørne:
Monkey Dust
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#33 Bates 19 år siden
Den ryger nok i kurven på et eller andet tidspunkt :)
#34 filmz-bullettooth 19 år siden
#35 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#36 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-bullettooth 19 år siden
36# ja det er jeg også rimeligt spændt på.... nu er jeg ret interreseret i de naturvidenskab og lign. så det gør nu ikke noget for mig at det er lidt tørt...bare det ikke bliver ensformigt.... men som sagt, tvivlen skal have lov at komme den tilgode. Men håber at der bliver tid til at få gjort personerne lidt mere interesante, og det ikke går op i matematik det hele...men det har spanner jo allerede været inde på i 17#
#38 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#39 myggen 19 år siden
#40 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Studio 60 on the Sunsset Strip
Justice
Jericho
Kidnapped
Udemaeket underholdning, men ikke naar man bliver afbrudt 500 gange af reklamer >:(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***