Gravatar

#11 Outbound Sith 19 år siden

"House" på Kanal 4??? Det har jeg da ikke hørt noget om! Skal jeg nu til at sidde og se på den selvudnævnte "tøsekanal"? (Sagde manden med 5 sæsoner af Gilmore Girls på reolen... :P)

Hvornår starter den?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#12 elwood 19 år siden

den sku starte til September, så ja der er ikke lang tid til.

Hehe ja du må hænge ud på tøsekanalen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Spanner 19 år siden

House er med Hugh Laurie, som modtog en Golden Globe sidste år for sin præstation i serien
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#14 elwood 19 år siden

#13 jeg kender faktisk ikke ham rigtig, hvad han har lavet før, han virker bare som en ret intressant person, sarkastisk, alternativ, og så har han et pillemisbrug, på grund af en skade.

Umiddelbart tænker jeg en mørker udgave af Doctor Cox.
Gravatar

#15 Guts 19 år siden

Han har lavet en del
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#16 elwood 19 år siden

#15 Ahh Stuart Little det var der jeg havde set ham før 8-)
Gravatar

#17 Spanner 19 år siden

Jeg har lige checket piloten på Numbers og den ser til dels okay ud. En FBI agent har en bror, der er et matematikgeni og på baggrund af FBIs tidligere sager og profiling værktøjer, laver nørden ligninger, der bestemmer hvor den kriminelle sandsynligvis holder til.

Ideen er okay, men den lider af lidt samme problem som ReGenesis (der handler om et team Virus forskere): at afsnittene blever gennemsyret af montager med skriven på tavler og grublen - alene fordi det egentligt ikke er specielt spændende at se på folk lave matematik eller undersøge vira. Man får lidt flashbacks til de gamle fine tegnefilm med Professor Balthazar, der funderede og funderede og alligevel til sidst bare hev i et håndtag på sin maskine som lavede en trylledrik til ham, der kunne løse alverdens problemer.

Ydermere ser det ud til fra piloten, at der fokuseres mere på gimmicken med kaos-teorier og matematik til at fange forbrydere med, end den fokuserer på karaktererne.

Dog må man sige serien har trods alt kørt tre sæsoner, så der må være noget om det, når man ser på hvad der ellers får saksen af okay serier. Jeg tror, at den er værd at studere nærmere.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 tiny 19 år siden

My Name is Earl starter på TV 3 næste fredag (d. 8. september) kl 21.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#19 tiny 19 år siden

# 4

Prison Break sæson 2 starter på TV 3 Norge d 5. oktober.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#20 Outbound Sith 19 år siden

#19 Men starter den også på TV3 Danmark d. 5. oktober?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: