Gravatar

#11 mr gaijin 20 år siden

#9 For et stykke tid siden i en biograf i Tokyo hvor jeg bor for øjeblikket. Det er lækkert at kunne se de nye film fra Korea og Japan på det store lærred :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 jjj 20 år siden

Jeg sidder pt. i Norge. Heroppe går de asiatiske film i biograferne på højde med de amerikanske. De er dog ikke helt up-to-date. De her netop vist "Oldboy" og "3 Iron" i selvsamme sal, hvor "Narnia" havde premiere. Men selvom det ikke er de nyeste film, så var det rigtig fedt at se "Oldboy" på det store lærred. Og det er ikke kun i Oslo, de viser dem over hele landet... Det kunne vi godt lære noget af i Danmark.
Gravatar

#13 filmz-Bruce 20 år siden

Det lykkedes. YesAsia udskiftede med en normal udgave af Welcome To Dongmakgol :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 filmz-ataris 20 år siden

#11 - Nu bliver jeg jo helt misundelig. Men er det ikke ret forvirrende at se koreanske film med japanske undertekster? :)

#12 - Oldboy på stort lærred. Det ville jeg ikke takke nej til. Udvalget af asiatiske film ved den biograf der er nær mig er ret begrænset. Det tætteste de kommer på at vise en asiatisk film er Memoirs of a Geisha. :/

OBS: DVDPrime har uploadet billeder af Sympathy for Lady Vengeance-dvd'en
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#15 mr gaijin 20 år siden

#14 Jeg forstår som regel godt 95% af underteksterne, men jeg læser dem ikke lige så hurtigt som japanerne selv, så nogle gange går jeg glip af noget af det, der foregår på skærmen. Det er lidt ligesom at være skoleelev, der lige har lært at læse, og som ser en film på engelsk med danske undertekster :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16 filmz-yoshimura 20 år siden

#14 Ooh, laber udgave af SfLV.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#17 filmz-ataris 20 år siden

#15 - Hehe ok

#16 - Jeps, den er ganske lækker. DVDPrime har flere billeder af Sympathy for Lady Vengeance dvd'en og desuden billeder af den kommende The Duelist LE udgivelse. Den kan preordres hos yesasia
Gravatar

#18 Corgan 20 år siden

Så er min Sympathy for Lady Vengeance blevet sendt fra Yesasia.com. Glæder mig til at se om den er lige så god som de 2 andre film i trilogien. Hvilken verson af filmen skal man egentlig se først? Altså hvilken film er instruktørens valg?
Gravatar

#19 filmz-ataris 20 år siden

#18 - Jeg ved ikke hvilken, der er Park Chan-Wooks valg, men jeg ville se den i farver først og så bagefter den der gradvist fader til s/h. Den i farver er også den der blev vist i biograferne. Her er screencaps fra begge versioner

Det ser desværre nu ud til at der kun er inkluderet et DTS- og et kommentarspor på den version, der gradvist fader til s/h. Der er ikke engang inkluderet et DD2.0 lydspor, hvilket vil sige, at jeg kun kan se den uden lyd på :/
Gravatar

#20 Corgan 20 år siden

#19:

Du kan vel sagtens se/høre en film med et DD5.1 lydspor. Det behøver da ikke nødvendigvis at være DTS eller DD2.0.

Skriv ny kommentar: