Typhoon Typhoon, der er intrueret af Kwak Kyung-Taek (Friend), ser ud til at blive den næste store box-office succes i Sydkorea. På kun to dage har den solgt 560.00 billetter. Typhoon er den hidtil dyreste film i Sydkoreas historie. Se mere her
Kommende film 2006 ser ud til at blive et rigtigt godt år.
Endelig ny film fra Lee Chang-Dong (Green Fish, Peppermint Candy og Oasis), der har haft travlt med at lege kulturminister de seneste år.
Park Chan-Wook laver en low budget HD film om en mentalt syg patient, der tror hun er en cyborg. Kang Hye-Jeong (Oldboy og Welcome to Dongmakgol) skulle eftersigende spille med deri.
Bong Jong-Ho (Barking Dogs Never Bite og Memories Of Murder) med en ny monsterfilm: The Host. Bae Doo-Na og Song Kang-Ho, der bl.a. spillede overfor hinanden i Sympathy for Mr. Vengeance spiller med deri. Se mere her
Im Sang-Soo (The President's Last Bang) med en ny politisk film.
Deruder nye film fra både Im Kwon-taek (nr. 100 fra ham!) og Hong Sang-So - og sikkert også et par stykker fra Kim Ki-Duk.
Vil også lige heads up'e Last Life in the Universe korean limited edition, kun udgivet i 1000 eksemplarer. Den er allerede udsolgt hos yesasia, men dvdfromkorea har den stadig -> http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=...
Det er godt nok ikke en koreansk film, men det er en koreansk dvd-udgivelse så den passer vist stadig i tråden. Christopher Doyle er filmens cinematographer. Imdb karakter 7,9
Jeg sikrede mig også "Welcome to Dongmakgol: LE" versionen... men øv. Har lige modtaget mail om, at den er blevet udskudt lidt, samt man har fjernet soundtrack CD'en fra boksen... Men glæder mig nu stadig til den kommer.
Jeps, opdagede det lige selv. Selvom de har sat prisen $2 ned er det ikke tilfredsstillende. Jeg har fået yesasia til at sende Sympathy for Lady Vengeance og Welcome to Dongmakgol sammen, for at undgå fragt. Nu skal jeg så også vente to ekstra uger til at se Sympathy for Lady Vengenace :/
Samme her, har også "April Snow" med i den sending, som nu er blevet udskudt ØV. Jeg kiggede lige rundt hos blandt andet dvdfromkorea og koreandvds, de har også opdateret udgivelsen til en 2-disk, men de har ikke sænket prisen.
#7 - Det vil jeg gøre :) - hvor har du set den henne?
#8 - De har heller ikke ændret på den pris jeg skal betale inde i selve ordren pudsigt nok, men jeg gider ikke gøre et nummer ud af $2. April Snow skal jeg nok også snart have bestilt. Den ser også ganske lækker ud den udgivelse :)
Øv. Har forsøgt at slette ordren nu og ændre til den almindelige udgave. Synes det er optrækkeri for 2-disc uden OST, når den almindelige version også er 2-disc.
Jeg prøver og skrive til dem og stoppe den!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-ataris 20 år siden
Typhoon, der er intrueret af Kwak Kyung-Taek (Friend), ser ud til at blive den næste store box-office succes i Sydkorea. På kun to dage har den solgt 560.00 billetter. Typhoon er den hidtil dyreste film i Sydkoreas historie. Se mere her
DVD-udgivelser
Sympathy For Lady Vengeance - screenshots mm., detaljer
Welcome to Dongmakgol (normal eller limited)
Hur Jin-Ho's April Snow
Korean DVD-release list
Kommende film
2006 ser ud til at blive et rigtigt godt år.
Endelig ny film fra Lee Chang-Dong (Green Fish, Peppermint Candy og Oasis), der har haft travlt med at lege kulturminister de seneste år.
Park Chan-Wook laver en low budget HD film om en mentalt syg patient, der tror hun er en cyborg. Kang Hye-Jeong (Oldboy og Welcome to Dongmakgol) skulle eftersigende spille med deri.
Bong Jong-Ho (Barking Dogs Never Bite og Memories Of Murder) med en ny monsterfilm: The Host. Bae Doo-Na og Song Kang-Ho, der bl.a. spillede overfor hinanden i Sympathy for Mr. Vengeance spiller med deri. Se mere her
Im Sang-Soo (The President's Last Bang) med en ny politisk film.
Deruder nye film fra både Im Kwon-taek (nr. 100 fra ham!) og Hong Sang-So - og sikkert også et par stykker fra Kim Ki-Duk.
Darcy Paquets forventninger til 2006 (scroll ned)
#2 filmz-Bruce 20 år siden
#3 filmz-ataris 20 år siden
Fik vist smidt et forkert link til Dongmakgol limited edition: http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1004...
Vil også lige heads up'e Last Life in the Universe korean limited edition, kun udgivet i 1000 eksemplarer. Den er allerede udsolgt hos yesasia, men dvdfromkorea har den stadig -> http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=...
Det er godt nok ikke en koreansk film, men det er en koreansk dvd-udgivelse så den passer vist stadig i tråden. Christopher Doyle er filmens cinematographer. Imdb karakter 7,9
#4 filmz-ataris 20 år siden
#5 jjj 20 år siden
#6 filmz-ataris 20 år siden
#7 mr gaijin 20 år siden
Selv om jeg ikke var vild med "Sympathy for Lady Vengeance" da jeg først så den, så blev den bedre og bedre jo mere jeg tænkte over den. Glæd dig :)
#8 jjj 20 år siden
Jeg kiggede lige rundt hos blandt andet dvdfromkorea og koreandvds, de har også opdateret udgivelsen til en 2-disk, men de har ikke sænket prisen.
#9 filmz-ataris 20 år siden
#8 - De har heller ikke ændret på den pris jeg skal betale inde i selve ordren pudsigt nok, men jeg gider ikke gøre et nummer ud af $2. April Snow skal jeg nok også snart have bestilt. Den ser også ganske lækker ud den udgivelse :)
#10 filmz-Bruce 20 år siden
Jeg prøver og skrive til dem og stoppe den!