Forresten så kan man vist roligt regne med at der kommer en Tartan udgivelse af den film. Så du vil måske have mere ud af at vente på den, ataris. Det vil jeg sikkert også, da der her sikkert også kommer engelske subs på ekstra materialet og på kommentarsporet... men jeg holder ikke ud at vente i længere tid på at kunne se denne film. :-)
#19 det virker underligt at der kun er et DTS spor på. Hvorfor mon lave en udgivelse kun med det. Mener da bestemt at DTS ikke er en del af DVD specifikationerne, så en DVD kun med DTS spor overholder ikke specifikationerne for at kalde sig en DVD.
#21 - Jeps, men slet ikke at inkludere andet end et DTS-spor (og et kommentarspor) er da besynderligt. Heldigvis er der da et DD5.1 spor på den originale version af filmen.
#23 - Jeg tænkte ikke lige over det da jeg skrev indlægget, men jeg kan sandsynligvis se versionen der fader til s/h med lyd på pc'en, selvom det selvfølgelig ikke helt er det samme. Jeg har allerede pre-ordret den koreanske, hvilket jeg ikke fortryder. Jeg ender nok også med at købe Tartans udgivelse også, men om begge udgaver af filmen er med derpå er svært at sige.
#24 - Ifølge Twitchfilm.net er det Park Chan-wooks egen beslutning. Jeg undrer mig også over det, men det er angiveligt ikke først gang det er sket på en koreansk udgivelse. Jeg er heldigvis ikke kommet ud for det før.
Nu er min pakke med SFLV og Dongmakgol fra yesasia.com afsendt. Jeg tror de skriver en senere udgivelsesdato på, så man kan være heldig at sidde med udgivelsen på den angivne udgivelsesdato.
Sympathy For Lady Vengeance blev udgivet d.29/12 ifølge deres hjemmeside. Min blev sendt d.30/12. Welcome to Dongmakgol (LE) blev udgivet idag (altså d.5/1), så det er vel meget naturligt at de sender den idag.
Min pakke med Lady Vengeance, Dongmakgol LE og April Snow er også blevet sendt i dag. Det er forresten ikke kun Dongmakgol der er limited, det er Vengeance og April Snow også. Dongmakgol LE er lavet i 5000 eksemplarer. Lady Vengeance er lavet i 9000 eksemplarer, som er udsolgt både hos yesasia og dvdfromkorea. Derfor har CJ Entertainment offentlig gjort at der kommer 2.000 ekstra eksemplarer til salg den 10. januar. April Snow er limited til first press... hvad det så end betyder.
#28 - Jeg går ud fra det betyder at der ikke bliver lavet flere af den udgave. Til gengæld har jeg på twitchfilm.net læst at Sympathy for Lady Vengeance ikke er limited, som der ellers står på yesasia.
#21 filmz-Bruce 20 år siden
Den første koreanske udgave af Oldboy havde også kun et DTS og et DD 2.0 lydspor. Ingen DD5.1.
#22 Corgan 20 år siden
#21:
I know. Den udgave ejer jeg selv.
Edit til #19:
Ok.. nu forstår jeg hvad du mener. Du kan ikke afspille DTS og det er det eneste der er på den udgave af filmen. Ja, det må være lidt sucky.
#23 Corgan 20 år siden
Forresten så kan man vist roligt regne med at der kommer en Tartan udgivelse af den film. Så du vil måske have mere ud af at vente på den, ataris. Det vil jeg sikkert også, da der her sikkert også kommer engelske subs på ekstra materialet og på kommentarsporet... men jeg holder ikke ud at vente i længere tid på at kunne se denne film. :-)
#24 Scherlund 20 år siden
#25 filmz-ataris 20 år siden
#23 - Jeg tænkte ikke lige over det da jeg skrev indlægget, men jeg kan sandsynligvis se versionen der fader til s/h med lyd på pc'en, selvom det selvfølgelig ikke helt er det samme. Jeg har allerede pre-ordret den koreanske, hvilket jeg ikke fortryder. Jeg ender nok også med at købe Tartans udgivelse også, men om begge udgaver af filmen er med derpå er svært at sige.
#24 - Ifølge Twitchfilm.net er det Park Chan-wooks egen beslutning. Jeg undrer mig også over det, men det er angiveligt ikke først gang det er sket på en koreansk udgivelse. Jeg er heldigvis ikke kommet ud for det før.
#26 filmz-ataris 20 år siden
#27 Corgan 20 år siden
#26:
Ehh... what?
Sympathy For Lady Vengeance blev udgivet d.29/12 ifølge deres hjemmeside. Min blev sendt d.30/12. Welcome to Dongmakgol (LE) blev udgivet idag (altså d.5/1), så det er vel meget naturligt at de sender den idag.
#28 jjj 20 år siden
Det er forresten ikke kun Dongmakgol der er limited, det er Vengeance og April Snow også.
Dongmakgol LE er lavet i 5000 eksemplarer.
Lady Vengeance er lavet i 9000 eksemplarer, som er udsolgt både hos yesasia og dvdfromkorea. Derfor har CJ Entertainment offentlig gjort at der kommer 2.000 ekstra eksemplarer til salg den 10. januar.
April Snow er limited til first press... hvad det så end betyder.
#29 filmz-ataris 20 år siden
#30 El vez 20 år siden