#84 Sparelinket trækker £1,5 fra, og derudover kan du jo fx trække yderligere £2 væk vha. en voucher. Så er du nede på £4,49, hvilket svarer til omtrent 50 kr. - og lidt mindre, hvis du vælger at betale med USD.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
De sparelinks der er på kjaerland skal man lige teste! Jeg prøvede lidt forskellige før jeg fik det til at virke perfekt. Det ene af dem gav £1, men også på billig-titler, så jeg kunne have købt en dvd for £3.99 istedet for £4.99, mens et af de andre sparelinks gav £1.50 rabat på andre titler men ikke de billige. Ved ikke helt hvad fidusen bag dem er, så mit råd er bare at I prøver jer lidt frem... :-)
Jamen det forstår jeg ikke. Når jeg bruger sparelinket fra #83, her får jeg kun £1 rabat, minority report koster f.eks £6.99 mod det normale £7.99. Uanset hvilken titel jeg søger på, giver det £1 rabat, uanset om det er en dyr eller billig vare.
Jeg kan ikke lige få £2 voucher til at virke, men nu er jeg i det mindste skrevet op til en masse spam fra L'Oreal Paris (parce que je le vaux bien!) :/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#81 nakalay 21 år siden
#82 El vez 21 år siden
#83 nakalay 21 år siden
http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=...
#84 El vez 21 år siden
Iflg kjaerland:
.com.hk Minority Report: Special Edition (DTS/5.1) DKK 70.23 HKD 89
.com Minority Report: Special Edition (DTS/5.1)
Price if discounted GBP 1 DKK 77.27 GBP 6.99
Forstår ikke helt hvordan man kan få den ned i nærheden af 44kr, medmindre man har frække vouchers som McP :)
#85 nakalay 21 år siden
#86 McPeter 21 år siden
#87 El vez 21 år siden
Jeg kan ikke lige få £2 voucher til at virke, men nu er jeg i det mindste skrevet op til en masse spam fra L'Oreal Paris (parce que je le vaux bien!) :/
#88 nakalay 21 år siden
#89 ks 21 år siden
#90 The Insider 21 år siden