Gravatar

#91 jessup 13 år siden

Jep, du må meget gerne sætte dem til side. Jeg henter dem i morgen.

Mange tak for hjælpen.

øh - det må blive i navnet Jessup:)
This is just until June
Gravatar

#92 JannikAnd 13 år siden

#91 - Det er bare i orden :) sig ved kassen, at jeg har lagt dem i en pose på kontoret.
Gravatar

#93 JannikAnd 13 år siden

Hvis du har mulighed for at kigge forbi i dag, så kan jeg give dig noget rabat...
Gravatar

#94 OxxY 13 år siden

jeg har en kammerat der nok kigger forbi imorgen, så må vi se hvad i har tilbage :P
Gravatar

#95 JannikAnd 13 år siden

#94 - Rygtet har endnu ikke nået befolkning. Desuden har jeg ikke sat Lord Nelson op endnu. Men jeg kan godt sætte et sæt til siden til dig.
Gravatar

#96 OxxY 13 år siden

JannikAnd (95) skrev:
#94 - Rygtet har endnu ikke nået befolkning. Desuden har jeg ikke sat Lord Nelson op endnu. Men jeg kan godt sætte et sæt til siden til dig.

Jeg får ham til at spørge hvis de ikke er der, det går nok alt sammen ;) Jeg har det sådan at gode øl er en luksus, og jeg bliver glad når jeg finder sjældne ting, eller ting jeg ikke har smagt endnu, men verden går ikke under hvis jeg misser en bestemt øl. Sådan er vores temperement jo så forskelligt :P
Gravatar

#97 JannikAnd 13 år siden

Jorden kalder Oxxy! Det er Three Floyds :) Men fair nok! Hvis min kolleger ikke kan finde dem, så bed dem ringe til mig, så jeg kan guide dem.
Gravatar

#98 OxxY 13 år siden

Ja ok, du har en pointe :p Meen mon ikke i har en flaske eller to tilbage =)
Gravatar

#99 JannikAnd 13 år siden

#98 - Jo, det skulle der være en chance for. Men husk at spørge efter Nelson, da den ikke er i butikken.
Gravatar

#100 jessup 13 år siden

Jeg har just hentet mine 3. Havde ikke læst dine seneste indlæg men vi fandt posen aligevel. Der går nok et par uger inden jeg får dem smagt - det er en oplevelse der skal deles med andre.

Tak for heads up og den gode service.
This is just until June

Skriv ny kommentar: