Gravatar

#101 JannikAnd 13 år siden

#100 - Det var da så lidt :) Jeg snakkede med Thomas, der arbejder med Mikkel i går. Jeg spurgte, om det var de eneste tre øl, de havde fået fra Three Floyds. Han sagde, at de muligvis kunne skaffe en omgang Dark Lord. Hvis det lykkes, skal jeg nok sætte en til side til dig.

Jeg kan i øvrigt afsløre, at de tre drenge fra Three Floyds kommer på besøg til ølfestivalen og kommer ned i Mikkeller Bar til noget arrangement. Men det er endnu ikke officielt, så du har det ikke fra mig :)
Gravatar

#102 OxxY 13 år siden

Os mig os mig! :p
Jeg har nu noget stone og three floyds der venter på mig til næste gang jeg besøger staden.
Gravatar

#103 JannikAnd 13 år siden

#102 - Naturligvis :) Var din ven forbi og hente godter? Fik han spurgt efter Lord Nelson?
Gravatar

#104 OxxY 13 år siden

JannikAnd (103) skrev:
#102 - Naturligvis :) Var din ven forbi og hente godter? Fik han spurgt efter Lord Nelson?

jep, han måtte vidst hjælpe din kollega med at finde dem, men så vidt jeg er informeret fik jeg en med :P
Gravatar

#105 OxxY 13 år siden

JEg sider og nyder mig en Anchor Bay - Porter, den er smooooth og lidt ristet, bestemt ikke en ringe øl. Fik mig også en Meantime Porter i weekenden, dejlig øl, dog lige lidt for røget for mig, men jeg er heller ikke til røg i min øl.
Gravatar

#106 jessup 13 år siden

Fik en Weyerbacher Double Simcoe IPA her i fredags på Ørsted (ville have haft Simcoe fra mikkeler). og det er en rigtig lækker øl

http://www.ratebeer.com/Ratings/Beer/Beer-Ratings....

This is just until June
Gravatar

#107 jessup 13 år siden

Sidder og nyder Slottskällans Imperial Stout og det er vist et par år siden jeg har smagt den. Har haft den med hjem fra Svrige et par gange. Får næsten kun drukket pale ales i disse år afløst af en stout hist og her men denne skuffer ikke - den er dog en anelse for kold.

http://beeradvocate.com/beer/profile/625/16202

This is just until June
Gravatar

#108 OxxY 13 år siden

Den ser interresant ud den svenske Imperial Stout der, og en double Simcoe lyder bestemt også som noget der kunne være skægt at smage, det er sku en dejlig humle.
Gravatar

#109 JannikAnd 13 år siden

Fik smagt lidt blandet forleden:

- To Øl - "First Frontier": En lidt flad IPA, der klart mangler eftersmag af humle.

- Green Flash - "Hop Head Red Ale": Muligvis et gensyn. I manges øjne den bedste amerikanske red ale. Men selvom amarillo er lækker, er den for "tøset" til mig.

- Left Hand - "Milk Stout": Endnu klammere end fantasien tillader. Minder mest om en "dagen-derpå" Guinness. FØJ!

- Mikkeller - "Belgian Triple": Udmærket triple, hvis høje procenter skjules let. En af Mikkels bedste belgiske øl.

- 8 Wired Brewing - "Hopwired": Spændende New Zealandsk bryg, som Mikkel anbefalede mig. Havde måske lidt for høje forventninger om en eksplosioner af lækker new zealansk humle, men helt igennem udmærket IPA.

- Stone - "Old Guardian Barley Wine" - Bedste øl i mængden, men man kan bestemt finde bedre og fyldigere barley'er for 100 kr.

Efter en noget kedelig smagning måtte jeg finde lidt frem fra mit lager i kælderen. Det blev til to gode gensyn:

- Chimay - "Cinq Cents": En sikker vinder og måske min personlige favorit fra geniale Chimay. Masser smag og sødme.

- Great Divide - "Hades Ale": Lækker belgisk inspireret ale fyldt med aroma.
Gravatar

#110 jessup 13 år siden

Jeg må vist ned og se på en 8 wired.
This is just until June

Skriv ny kommentar: