Gravatar

#141 OxxY 13 år siden

Hehe, erfaring i at lukke mundlort ud er ikke altid en god ting :p

Lige med double dog mener jeg at den har en masse indtryk, f.eks.duft, umiddelbar smag (altså lige når man hælder den ind i munden) og eftersmag der alle sammen er meget stærke, men der er ikke lige noget der kæder de indtryk sammen, hvilket for mig giver et ubalanceret indtryk af øllen som helhed.

En IIPA der er 100% stik modsat er http://www.ratebeer.com/beer/avery-the-maharaja-im... Det er en af de mest velbalncerede øl jeg har smagt (og også en af de absolut bedste IIPA'er og sådan set også øl generelt). Jeg kan anbefale enhver at samle den op ved lejlighed, den er 100% det værd.
Gravatar

#142 Muldgraver 13 år siden

:D

Til gengæld lukkede du lige endnu et spændende indlæg ud. Jeg må snart til Høkeren igen...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#143 OxxY 13 år siden

Høkeren er den dejlig butik, ikke mindst fordi de ofte har engelsk Cider på bag-in-a-box.

Kan se påderes hjemmeside at de måske har Hop 15 fra port brewing, det er altså også en øl der vil noget, men hvis du ikke er veludvandret i de extrem humlede øl er den måske for stor en mundfuld, for den øl er godt nok ekstrem på mange måder.
Gravatar

#144 Muldgraver 13 år siden

Ja, den har du godt anbefalet før, og nu vi går sommeren i møde og jeg synes somre er alt for varme, er jeg sikker på jeg kommer til at svale mig med noget cider :)

Hmmm....... det er jo noget man vil kunne lade komme an på en prøve. Jeg skal alligevel have købt ind til noget festivitas i weekenden, så...

Tak for tips'ne.
Gravatar

#145 chronaden 13 år siden

Høkeren? er det ikke et skummelt værthus? :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#147 jessup 13 år siden

Jeg har glemt hvad ejeren hedder, men jeg er så heldig at hendes smag er meget lig min så når hun anbefaler kan jeg roligt købe.
This is just until June
Gravatar

#148 Muldgraver 13 år siden

OxxY (143) skrev:

Kan se påderes hjemmeside at de måske har Hop 15 fra port brewing, det er altså også en øl der vil noget,

Den er god, meget meget.
Gravatar

#149 OxxY 13 år siden

Jo deeet :p

Jeg fik mig en 4årig black hole, en lagunitas imperial stout, en guinnes extra stout, en de molen extra porter/stout, en beer here quadrupple og en southern tier chocolate her i påsken, og så blev der også brygget en humlebombe på belgisk gær. Det var et par gode dage!
Gravatar

#150 Fellaheen 13 år siden

Antlion (134) skrev:
Duck-Rabbit

Wittgenstein
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino

Skriv ny kommentar: