Gravatar

#231 Wangsgaard 13 år siden

JannikAnd hvilken butik arbejder du i?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#232 JannikAnd 13 år siden

Kihoskh på Vesterbro. En købmand med alternative varer som udenlandske øl, tegneserier, bøger og plader.
Gravatar

#233 OxxY 13 år siden

HURRAH! Jeg er glad!! Skjold Burne nede i århus ved storetorv har relanceret sig selv! Så den lille mega sølle ølreol der stod der i sommers er skiftet ud med en stor dejlig reol med import fra Drikkeriget!!! Så nu har jeg fast adgang til lidt anderledes øl, det blev straks fejret med at 2 IIPA'er og 2 flasker Stille NAcht røg med hjem.

Så jeg vil anbefale alle århusianere at hoppe ned og sige til dem at i er glade at de er kommet til fornuft og har besluttet at føre god øl igen, og så lige tage en flaske god øl med hjem. De sælger en større række juleøl fra på torsdag af sagde han, så hvis i skal have noget bedre end snebajere så er det bare derned af :D

@Jannik: cool, lyder dejligt hvis det bliver til noget. Og 1000kr er jo ikke alverden hvis man skal have en stak amerikanere.
Gravatar

#234 JannikAnd 13 år siden

OxxY (233) skrev:
HURRAH! Jeg er glad!! Skjold Burne nede i århus ved storetorv har relanceret sig selv! Så den lille mega sølle ølreol der stod der i sommers er skiftet ud med en stor dejlig reol med import fra Drikkeriget!!! Så nu har jeg fast adgang til lidt anderledes øl, det blev straks fejret med at 2 IIPA'er og 2 flasker Stille NAcht røg med hjem.

Så jeg vil anbefale alle århusianere at hoppe ned og sige til dem at i er glade at de er kommet til fornuft og har besluttet at føre god øl igen, og så lige tage en flaske god øl med hjem. De sælger en større række juleøl fra på torsdag af sagde han, så hvis i skal have noget bedre end snebajere så er det bare derned af :D

@Jannik: cool, lyder dejligt hvis det bliver til noget. Og 1000kr er jo ikke alverden hvis man skal have en stak amerikanere.
Fedt! Drikkeriget ejes af Jeppe Bjergsø (Mikkels tvilling), som også ejer Ølbutikken. Jeg snakker med ham på ugentlig basis. Men lidt held kan jeg lokke ham til at sende noget specifikt til Skjold Burne...
Gravatar

#235 OxxY 13 år siden

Yeah ved godt det er ham der har det. Derfor jeg er glad :) Udvalget så rigtig godt ud. Er lidt lavvande på kontoen indtil jeg får dagpenge, så var ikke lige til de store indkøb i dag. men kommer nok til at være kendt ansigt dernede med tiden :p

Men altså, du er altid velkommen til at sige til Jeppe han skal skaffe Dogfish head (90 min IPA og ellers alt han ka få fingre i) og mere Chocolat! :D Men det er sådan rent generelt.
Gravatar

#236 JannikAnd 13 år siden

Will do. Han sender mig altid indkøbsliste til ordre, så jeg har altid et overblik over, hvad han kan skaffe hjem. Jeg kan give dig heads up næste gang, og så kan du jo evt. selv bede din lokale købmand bestille varerne hjem. Jeg kan evt. videresende dig listen pr. mail. Så får du også en idé om prisleje :)
Gravatar

#237 OxxY 13 år siden

JannikAnd (236) skrev:
Will do. Han sender mig altid indkøbsliste til ordre, så jeg har altid et overblik over, hvad han kan skaffe hjem. Jeg kan give dig heads up næste gang, og så kan du jo evt. selv bede din lokale købmand bestille varerne hjem. Jeg kan evt. videresende dig listen pr. mail. Så får du også en idé om prisleje :)

You got a PM.
Gravatar

#238 jessup 13 år siden

OxxY (223) skrev:
ps. Apropo portvin, Philipson Wine har pt en række totalt vandvittige tilbud på Burmester portvin, f.eks 98 Colheita/vintage til 80 og 96 til 100 (flasker der nemt kan ryge over 300 kr hos konkurrenterne), dog kræver de fleste af tilbudene at man køber en kasse med 12, så man skal have nogle portvinsglade venner, eller kunne lide at gemme ting i kælderen til fremtiden. Så det er nok ikke tilbuddet for dem som ikke lige ved om de er til årgangsportvin eller ej :D

Er på den i år - vi skal have 12 flasker 20 årig tawny - prøvede 1990 Colhirta for 1 år siden hos Phillipson til sølle 100 kr, stykket. Glæder mig meget til den noget dyrere Tawny. Afventer lidt da jeg muligvis har mulighed for at at købe enkeltstyks med rabat - det kommer helt klart til at påvirke budgettet:)

Nu da det ikke kun er øl købte jeg to gode rom sidste uge - er indkøbsvillig efter en smagning.

Plantation Rum Grenada : let tør og blomstret - god og forholdsvist billig:

http://uhrskov-vine.dk/product/plantation-rum-1998...

og den superlækre Zafra 21 år - i mit begrænsede begrebsapperart minder den lidt om Zacarpa 23 år men er dog helt sin egen :

http://uhrskov-vine.dk/product/zafra-rum-21-aars-m...

Fik et par rom ved samme lejlighed som var fantastiske men som jeg dog ikke var parat til at betale for:

http://www.juuls.dk/get/21643.html

http://www.juuls.dk/get/20306.html

Den sidstnævnte var helt særlig - minder dog ikke om rom som jeg kender den. Rhum Agricole.

This is just until June
Gravatar

#239 jessup 13 år siden

OxxY (225) skrev:
Hvad er jeres holdning til alle de øl der stille og roligt dukker frem i supermarkederne i disse dage?

Din opdeling i tre kategorier er meget rammende.

Jeg køber ikke så meget i supermarkederne andet end Mørk Guld, Punk og lidt smagsprøver hist og her. Er svært glad for belgiske øl ved denne tid (ikke så meget resten af året) og skal i løbet af måneden ud i emdrup for at hente lidt hjem.
This is just until June
Gravatar

#240 Muldgraver 13 år siden

JannikAnd (232) skrev:
Kihoskh på Vesterbro. En købmand med alternative varer som udenlandske øl, tegneserier, bøger og plader.

Hvordan bestemmer I hvilke bøger, som sælges hos jer?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: