Gravatar

#161 DarkLight 14 år siden

Lyder da spændende, selvom det er ret tidligt for os med arbejde. Nogle andre filmz'er der har lyst til at dukke op?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#162 jessup 14 år siden

Fik et par gode øl igår. Bla. Southern Tier Gemeni, Mikkeler Tomahawk, Mikkeler 18 (en lille). Jeg fik også en udemærket øl produceret i meget små mængder på Brøkhouse flasker - måske du Jannikand kender til producenten?
This is just until June
Gravatar

#163 JannikAnd 14 år siden

#162 - Nej, desværre. Er ikke så velbevandret i Brøckhouse. Et lidt kedeligt bryggeri. Men det var ikke Brøckhouse's eget? Blot deres flasker? Det må betyde, at det er brygget og tapper på deres bryggerier i Kolding.

Og så er Mikkellers Bar åbning rykket til d. 5.maj grundet langsomme og løgnagtige håndværkere. Men ikke desto mindre er der masser at glæde sig til - bl.a. er den hemmelige verdenspremiere (hvis man ser bort fra Chicago) annonceret: "THREE FLOYDS: DARKLORD RUSSIAN IMPERIAL STOUT" på fad. Det blir stort! Spændende uge vi tar hul på.
Gravatar

#164 jessup 14 år siden

Den er kun deres flasker de bruger. Brøkhouse er rigtig nok kedelige og også gået konkurs. Glæder mig meget til Mikkeler åbner.

Jeg har lige været i USA og giver lige lidt bemærkninger til øllene i af de næste dage.

Var på Systembolaget og kan bestemt anbefale Mohawk Extra IPA fra Sigtune Bryghus. Fik ved samme lejlighed en Torpedo, fra det ellers kedelige Sierrra Nevada, som var virklig lækker.
This is just until June
Gravatar

#165 Highland Park 14 år siden

Om Mikkellers Bar:
http://ibyen.dk/restauranter/article959795.ece
Alle er tilmed velkomne til åbningen. Da jeg er ølignorant, er jeg blevet ret nysgerrig efter at have læst den artikel.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#166 filmz-Bruce 14 år siden

Jannikand, ved du om Mikkeler Beer Bar tager arrangementer, f.eks. at man fra 16-18 kan hyre til en "lukket seance" og garanterer drikkeri for f.eks. 5K?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#167 JannikAnd 14 år siden

#166 - Jeg har ikke snakket med hverken Mikkel, Thomas eller Jannik i et par uger, da de alle har travlt med åbningen. Men umiddelbart vil jeg ikke tro, at det er muligt - ihvertfald ikke i den første rumme tid. Det kan blive aktuelt senere. Jeg foreslår, at du selv går ned og spørger eller muligvis skriver til Thomas Schön på Mikkellers officielle fanside på facebook.

Men ellers kender jeg en dygtig øl-gourmand ved navn Bernard Villaume, der netop lever af at rejse rundt og holde foredrag. Jeg har selv deltaget i hans kursus, og det er en stor oplevelse.
Gravatar

#168 jessup 14 år siden

Jeg prøver at tage derind senere - håber det er til at komme ind.

I morgen skal jeg på TAP 1 - det bliver et par hårde dage:)
This is just until June
Gravatar

#169 filmz-Bruce 14 år siden

#167 Tak skal du have :) Jeg har 20 års jubilæum næste måned, så vil holde en slags "reception" på en øl bar.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#170 Highland Park 14 år siden

#169: Så må du prøve at se, om du kan overtale ham til at brygge en Springsteen-øl til lejligheden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: