Gravatar

#151 filmz-Bruce 14 år siden

Hey Jannik! Har svaret på PM, først set din besked nu!

Mht. øl. Jeg er faldet lidt for Gul Påske fra Ølfabrikken, i sammenhæng med den sidste snak her lyder den som en vanvittig kedelig sag :), men kan rigtig godt lidt smagen. Nogen som ved, hvor der kan udbringes "større mængder", uden alt for meget fragt?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#152 JannikAnd 14 år siden

#151 - Ølfabrikken er en lidt sær størrelse. Det ene øjeblik er i dee i betalingsstandsning, det næste kåres de til "Årets Bryggeri" og sponsorerer diverse festivaler.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe/skrive til deres hovedsæde i Roskilde og forhøre mig. Så undgår du en mellemmand, der tager svimlende beløb for afgifter.

- [email protected]
- 46 32 60 45
Gravatar

#153 jessup 14 år siden

Skal til påskefrokost i morgen og det bliver nok sidste chance i aften for at få en ordentlig øl denne weekend. Det bliver til en Påske bryg fra Beer Here - der står bag på mildt humlet med vindruesaft og vildblomsthonning . Udemærket, men ikke megen eftersmag.
This is just until June
Gravatar

#154 JannikAnd 14 år siden

#153 - Er ellers meget begejstret for det bryggeri. Har du prøvet Hopfix?
Gravatar

#155 jessup 14 år siden

Jep, jeg tror jeg har prøvet det meste fra det bryggeri inklusiv deres noget særprægede Essentia Bina(se #116). Jeg prøver næsten deres øl uden at skele til typen - bestemt en af de bedre danske. Fik en Fat cat for nyligt da jeg blev lovet at den nye batch var bedre - udmærket øl men ikke noget der imponere vildt.
This is just until June
Gravatar

#156 JannikAnd 14 år siden

#155 - Jeg har kun prøvet første batch, intet prangende. Men det er et spændende bryggeri. Og så skal de ha kudos for deres illustrationer...
Gravatar

#157 jessup 14 år siden

Skal på ferie i morgen og vill e have 1 eller to øl til den kedsommelige pakning med en lav alkohol procent.Det blev til et ar stykker mere:

2 X Bashah fra Brew dog (Black Belgian Style Double IPA)
Captain Lawrence Imperial IPA
Goos Island IPA
Samuel Smiths Organic Lager
Goose Island

Det bliver kun de 2 sidst nævnte der skal drikkes i aften. Goose er en fin konsum IPA og jeg har ikke smagt en Samuel... i årevis - forventer dog ikke det store af sidstnævnte.
This is just until June
Gravatar

#158 chronaden 14 år siden

#157 du sq seriøst prøve goose island bourbon county stout, damn!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#159 JannikAnd 14 år siden

Så er det tid til lidt reklame og bonusinfo for øl-glade københavnere:

Min arbejdsplads, Kihoskh, har brygget sin egen øl i samarbejde med en af verdens bedste bryggere Mikkel Bjergsø fra Mikkeller. Øllen hedder Thørst10 og får eksklusiv verdenspremiere fredag d. 16. april kl. 15, og arrangementet vil formentlig fortsætte til kl. 18-19.

Arrangementet vil foregå ude foran Kihoskh på Sønder Boulevard 53 på Vesterbro. Kom fordi til gratis smagsprøve og nyd en lækker kop kaffe på boulevarden.

Håver vi ses!
Gravatar

#160 JannikAnd 14 år siden

RETTELSE:

Øllen hedder naturligvis Thørsth10, for en god ordens skyld...

Skriv ny kommentar: