Gravatar

#131 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Fedt at Vino vinder OL guld. De havde ellers lavet en rute der var skræddersyet til Cavendish, men de fik ikke deres vilje.

Det er trods alt en meget god måde at slutte karrieren, med en OL guldmedalje.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#132 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Trods alt også overraskende at Rigoberto Uran Uran blev nummer to.
Gravatar

#133 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Apropos håndbold, så har Storbritannien åbenbart også oprettet et hold til legene. Det til trods for at det er et fåtal som kender til sporten i landet.

Jeg viste det engang til en britisk kammerat og det var det vildeste og mest mærkelige han længe havde set.
Gravatar

#134 tiany 12 år siden

Whispering Horse (133) skrev:
Apropos håndbold, så har Storbritannien åbenbart også oprettet et hold til legene. Det til trods for at det er et fåtal som kender til sporten i landet.

Jeg viste det engang til en britisk kammerat og det var det vildeste og mest mærkelige han længe havde set.

Jeg læste en nyhed om det... De har simpelthen været ude og rode alle steder, over halvdelen er halv-britere og den anden halvdel har kun spillet håndbold siden 2007, hvor man søgte spillere til landsholdene.
Valar morghulis
Gravatar

#135 tiany 12 år siden

tiany (134) skrev:
Whispering Horse (133) skrev:

Jeg læste en nyhed om det... De har simpelthen været ude og rode alle steder, over halvdelen er halv-britere og den anden halvdel har kun spillet håndbold siden 2007, hvor man søgte spillere til landsholdene.

Fandt lige nyheden: http://jyllands-posten.dk/sport/ol2012/Handbold/ar...

Valar morghulis
Gravatar

#136 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Det er lige før at de skal følges. Det er trods alt en noget grotesk historie og jeg er da spændt på hvorledes de kan præstere eller rettere manglen på samme.
Gravatar

#137 davenport 12 år siden

Når jeg ser sport på TV2, kommer jeg altid til at tænke på en kommentar fra DR:
"Morten Reesen befordrer sig kun pr. enhjørning!"
:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#138 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

En af de få gode ting ved DRs OL hjemmeside er at man på fem minutter bliver introduceret til reglerne indenfor de enkelte discipliner.

Så hvis der lige er en disciplin man gerne vil vide lidt mere om, kan det findes her: http://www.dr.dk/Sporten/OL2012/Discipliner/Discip...
Gravatar

#139 tiany 12 år siden

Varder egentlig andre der synes det var umådelig sejt at Tjekkiet troppede op i gummistøvler til åbningscermonien ?
Valar morghulis
Gravatar

#140 bhs 12 år siden

Det var lidt specielt, men jeg synes det var helt i orden. Det er ihvertfald de eneste man rigtigt husker fra igår (af nationerne)

Skriv ny kommentar: