Apropos håndbold, så har Storbritannien åbenbart også oprettet et hold til legene. Det til trods for at det er et fåtal som kender til sporten i landet.
Jeg viste det engang til en britisk kammerat og det var det vildeste og mest mærkelige han længe havde set.
Apropos håndbold, så har Storbritannien åbenbart også oprettet et hold til legene. Det til trods for at det er et fåtal som kender til sporten i landet.
Jeg viste det engang til en britisk kammerat og det var det vildeste og mest mærkelige han længe havde set.
Jeg læste en nyhed om det... De har simpelthen været ude og rode alle steder, over halvdelen er halv-britere og den anden halvdel har kun spillet håndbold siden 2007, hvor man søgte spillere til landsholdene.
Jeg læste en nyhed om det... De har simpelthen været ude og rode alle steder, over halvdelen er halv-britere og den anden halvdel har kun spillet håndbold siden 2007, hvor man søgte spillere til landsholdene.
Det er lige før at de skal følges. Det er trods alt en noget grotesk historie og jeg er da spændt på hvorledes de kan præstere eller rettere manglen på samme.
#131 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Det er trods alt en meget god måde at slutte karrieren, med en OL guldmedalje.
#132 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#133 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#134 tiany 12 år siden
#135 tiany 12 år siden
Fandt lige nyheden: http://jyllands-posten.dk/sport/ol2012/Handbold/ar...
#136 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#137 davenport 12 år siden
"Morten Reesen befordrer sig kun pr. enhjørning!"
:D
#138 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Så hvis der lige er en disciplin man gerne vil vide lidt mere om, kan det findes her: http://www.dr.dk/Sporten/OL2012/Discipliner/Discip...
#139 tiany 12 år siden
#140 bhs 12 år siden