Jeg skal love for at kineserne allerede lægger hårdt ud. Når de også vinder i nogle af svømmedisciplinerne, tror jeg at de kommer til både at vinde flest medaljer og også flest af guld.
De er jo suveræne i bordtennis og badminton. Og er også ret gode i gymnastik.
Ekstra info om Burgaards ben: (lad mig blive en anelse poetisk)
Det var en smuk sommerdag, klokken måtte have været vel over seksten om eftermiddagen, da toget fra Esbjerg, skulle bringe mig til trinbrættet på Kolding Station, hvor der både ventede indkøb af mad og en pakke cigaretter, så afhængigheden kunne holdes i stampe endnu en dag. Førhen havde man en kupé, men nu viste det sig, at man som kvæg, sad side om side i en aflang vogn, hvor det virkede som om alle nu mest af alt interesserede sig for de små telefoner, der udspyede musik og film i en lind strøm. Jeg rettede mit blik op, da en ung pige satte sig i sædet overfor. Hun bar det kendte rød/hvid håndboldtøj, og jeg kunne læse hendes navn på det lille skilt, der så sirligt vedhæftede sig hendes store sportstaske. Men det der fangede opmærksomheden helt, var ikke det normale, maskuline tiltrækningsstykke, der siden Monroe har udvidet pupillerne hos så mange en ungersvend. Næ, det var de nedre ekstremiteter, der slangede sig så frejdigt over det triste DSB-gulv. Ja, de flotte ben. De var brune, da sommeren jo brændte ned over Danmark, og da den unge kvinde åbenlyst ikke skyede denne, var ikke en fejl at se, ikke et lille hår der var blevet overset. End ikke et modersmærke, der skulle skæmme disse iøjnefaldende pusselanker. Måske (tænkte denne forfatter) var der oven i købet tilføjet en anelse olie, så der kunne opnås en endnu smukkere teint. Vi stod begge af i Kolding, og jeg så hende først, da hun kom i fjernsynet. Og mine briller duggede, min opmærksomhed skærpedes, og jeg begyndte at se noget andet end fodbold..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
De er jo suveræne i bordtennis og badminton. Og er også ret gode i gymnastik.
#142 Ericmase 12 år siden
#143 Åkepool 12 år siden
Uuh, jeg glæder mig sgu.
#144 Ericmase 12 år siden
Samme her og de der billeder af Roger Deakins... DAMN! :D
Nå, videre til OL! 8-)
#145 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#146 davenport 12 år siden
Det var en smuk sommerdag, klokken måtte have været vel over seksten om eftermiddagen, da toget fra Esbjerg, skulle bringe mig til trinbrættet på Kolding Station, hvor der både ventede indkøb af mad og en pakke cigaretter, så afhængigheden kunne holdes i stampe endnu en dag.
Førhen havde man en kupé, men nu viste det sig, at man som kvæg, sad side om side i en aflang vogn, hvor det virkede som om alle nu mest af alt interesserede sig for de små telefoner, der udspyede musik og film i en lind strøm.
Jeg rettede mit blik op, da en ung pige satte sig i sædet overfor. Hun bar det kendte rød/hvid håndboldtøj, og jeg kunne læse hendes navn på det lille skilt, der så sirligt vedhæftede sig hendes store sportstaske.
Men det der fangede opmærksomheden helt, var ikke det normale, maskuline tiltrækningsstykke, der siden Monroe har udvidet pupillerne hos så mange en ungersvend.
Næ, det var de nedre ekstremiteter, der slangede sig så frejdigt over det triste DSB-gulv. Ja, de flotte ben.
De var brune, da sommeren jo brændte ned over Danmark, og da den unge kvinde åbenlyst ikke skyede denne, var ikke en fejl at se, ikke et lille hår der var blevet overset. End ikke et modersmærke, der skulle skæmme disse iøjnefaldende pusselanker. Måske (tænkte denne forfatter) var der oven i købet tilføjet en anelse olie, så der kunne opnås en endnu smukkere teint.
Vi stod begge af i Kolding, og jeg så hende først, da hun kom i fjernsynet. Og mine briller duggede, min opmærksomhed skærpedes, og jeg begyndte at se noget andet end fodbold..
#147 bhs 12 år siden
#148 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#149 elwood 12 år siden
itunes link
#150 elwood 12 år siden