Gravatar

#161 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Og så er Jonas Høgh starter godt ud med en førsteplads i finnjolle. Men der er lang vej igen, selv om jeg ikke kender meget til sporten.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#162 Skeloboy 12 år siden

Der skal ikke meget til, før man følger ekstra med i en sport!

Min kærestes gamle bofælle på kollegiet har en lillesøster, der er med i bueskydningen(Maja Jäger). Hverken mig eller hende har mødt hende, men det gør det alligevel lidt mere interessant.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#163 tiany 12 år siden

Desværre en dårlig første runde af de danske kvinder... Men flot kæmpet.

Skeloboy (162) skrev:
Der skal ikke meget til, før man følger ekstra med i en sport!

Min kærestes gamle bofælle på kollegiet har en lillesøster, der er med i bueskydningen(Maja Jäger). Hverken mig eller hende har mødt hende, men det gør det alligevel lidt mere interessant.

Jeg kommer fra en bueskydningsgal familie og har også selv skudt, så jeg synes bare det er fedt når den lille sport får opmærksomhed
Valar morghulis
Gravatar

#164 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

#162 Det er sådan noget der er kendetegnende ved OL. Man følger med i discipliner som man ellers ikke har den mindste interesse i.

Jeg sidder også og har set lidt sejlsport, på trods af at jeg kender meget lidt til sporten og ikke har nogen interesse i den. Men der er jo danskere med og så bliver man lidt patriotisk. Jeg vil så sige at kommentatorerne i den sammenhæng også har en del at sige.

Og så er det også charmerende at se de lidt mindre sportsgrene som blandt andet sejlsport, roning, bueskydning etc.
Nogle af disse sportsgrene er de jo også kun halvprofessionelle, simpelthen fordi at økonomien ikke kan løbe rundt ellers.
Gravatar

#165 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Så vandt Jonas Høgh også sin anden sejlads. Det tegner meget godt.
Gravatar

#166 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Ærgerligt at Jeannette Ottesen Gray ikke vandt medalje. Det var da ellers noget af et udlæg hun lavede. Desværre også for hårdt.
Gravatar

#167 davenport 12 år siden

Ja, det var sgu synd.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#168 Skeloboy 12 år siden

Men, men, som hun selv sagde, så var det ikke hendes primære disciplin.

Synes for i øvrigt, at DR kører den gode stil ved at fortsætte deres f.eks. badminton på DR HD, når de skifter til svømning.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#169 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

#168 Ja DR har helt klart fordelen af at kunne dele det ud på flere kanaler.

Og ja hun har større chancer i nogle af de andre discipliner og det lover godt når hun indtil har svømmet så godt. I øvrigt må det være en fantastisk udøver at interviewe. Dejlig positiv i hendes attitude.

Og hvor var det fedt at Sisse Fisker lige interviewer den forkerte svømmer.

edit: Også ret vildt at en 14-årig pige er favorit til at vinde guld.
Gravatar

#170 MMB 12 år siden

Lol, fedt interview af Sisse Fisker!

Skriv ny kommentar: