Der skal ikke meget til, før man følger ekstra med i en sport!
Min kærestes gamle bofælle på kollegiet har en lillesøster, der er med i bueskydningen(Maja Jäger). Hverken mig eller hende har mødt hende, men det gør det alligevel lidt mere interessant.
Desværre en dårlig første runde af de danske kvinder... Men flot kæmpet.
Skeloboy (162) skrev:
Der skal ikke meget til, før man følger ekstra med i en sport!
Min kærestes gamle bofælle på kollegiet har en lillesøster, der er med i bueskydningen(Maja Jäger). Hverken mig eller hende har mødt hende, men det gør det alligevel lidt mere interessant.
Jeg kommer fra en bueskydningsgal familie og har også selv skudt, så jeg synes bare det er fedt når den lille sport får opmærksomhed
#162 Det er sådan noget der er kendetegnende ved OL. Man følger med i discipliner som man ellers ikke har den mindste interesse i.
Jeg sidder også og har set lidt sejlsport, på trods af at jeg kender meget lidt til sporten og ikke har nogen interesse i den. Men der er jo danskere med og så bliver man lidt patriotisk. Jeg vil så sige at kommentatorerne i den sammenhæng også har en del at sige.
Og så er det også charmerende at se de lidt mindre sportsgrene som blandt andet sejlsport, roning, bueskydning etc. Nogle af disse sportsgrene er de jo også kun halvprofessionelle, simpelthen fordi at økonomien ikke kan løbe rundt ellers.
#168 Ja DR har helt klart fordelen af at kunne dele det ud på flere kanaler.
Og ja hun har større chancer i nogle af de andre discipliner og det lover godt når hun indtil har svømmet så godt. I øvrigt må det være en fantastisk udøver at interviewe. Dejlig positiv i hendes attitude.
Og hvor var det fedt at Sisse Fisker lige interviewer den forkerte svømmer.
edit: Også ret vildt at en 14-årig pige er favorit til at vinde guld.
#161 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#162 Skeloboy 12 år siden
#163 tiany 12 år siden
Jeg kommer fra en bueskydningsgal familie og har også selv skudt, så jeg synes bare det er fedt når den lille sport får opmærksomhed
#164 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Jeg sidder også og har set lidt sejlsport, på trods af at jeg kender meget lidt til sporten og ikke har nogen interesse i den. Men der er jo danskere med og så bliver man lidt patriotisk. Jeg vil så sige at kommentatorerne i den sammenhæng også har en del at sige.
Og så er det også charmerende at se de lidt mindre sportsgrene som blandt andet sejlsport, roning, bueskydning etc.
Nogle af disse sportsgrene er de jo også kun halvprofessionelle, simpelthen fordi at økonomien ikke kan løbe rundt ellers.
#165 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#166 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#167 davenport 12 år siden
#168 Skeloboy 12 år siden
Synes for i øvrigt, at DR kører den gode stil ved at fortsætte deres f.eks. badminton på DR HD, når de skifter til svømning.
#169 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Og ja hun har større chancer i nogle af de andre discipliner og det lover godt når hun indtil har svømmet så godt. I øvrigt må det være en fantastisk udøver at interviewe. Dejlig positiv i hendes attitude.
Og hvor var det fedt at Sisse Fisker lige interviewer den forkerte svømmer.
edit: Også ret vildt at en 14-årig pige er favorit til at vinde guld.
#170 MMB 12 år siden