Må vist hellere komme lidt med her i denne tråd :)
For at starte med åbningen: Synes den var ret fed generelt. Nogle helt klare højdepunkter i Rowan Atkinson, smedningen af ringene og selvfølgelige faklen - først tænkte jeg lidt antiklimaks, fordi man havde forventet en kæmpeoverraskelse med en kendt, men syntes det blev gjort på en helt fantastisk måde ved nærmere eftertanke. En hyldest til fremtiden og en understregning af sammenholdet.
Af minuspunkter var klart NHS-sekvensen. En del af det var fedt, men det var sgu lige for meget. Dog helt klart en fed, anderledes og overraskende åbning.
Jeg ser lidt af det hele, men dressur og vandpolo, det gider jeg ikke resten. Resten kan jeg godt finde på at se. Ser både roning, bueskydning, svømning og selvfølgelig håndbold, tennis, fodbold. Sørger generelt for at se alle danskere, der er i action. Skal desværre arbejde, så kan ikke se OL før kl. ca. 16.
Har fulgt meget med i OL siden 1992(var kun 7 i 1988), og jeg glæder mig altid utrolig meget hvert år :)
Dressur der tror jeg også jeg sætter grænsen, på trods af dansk deltagelse :)
Ellers ser jeg meget af det hele. Det kan dog også være ret kaotisk, i og med man lige skal finde ud af hvad man skal se og hvornår danskerne er i aktion. På den anden side, så bliver det genudsendt så mange gange om dagen at man nok ikke kommer til at misse noget.
Håndboldherrerne skal naturligvis ses i dag og så er der noget roning lige nu med dansk deltagelse. Svømning er dog ret fascinerende, mest af alt pga. de rekorder der kan slås. Det var ret imponerende af den kinesiske pige i går der slog verdensrekorden. Og så ser man at hun kun er 16 år. Det er også lidt sjovt at se de nationer som ikke lige er så ferme i de enkelte discipliner. Jeg synes dog at arrangørerne gør det fine, at de sætter dem op imod hinanden.
Svømning er meget fascinerende med de rette deltager. Meget meget imponerende af den lille kinesiske pige, man skal nok forvente at se en del mere til hende i løbet af de kommende år.
Ps. Er der andre de har problemer, med at læse eller skrive i tråden "Hvad laver du nu". Kan ikke se nogle indlæg derinde..
Jeg spammer lige emd ting fra åbningen igen, nu har jeg fundet Rowatkinsons fantastiske indslag, hvor han er "medspiller" under numret Chariots of fire.
Ellers ser jeg meget af det hele. Det kan dog også være ret kaotisk, i og med man lige skal finde ud af hvad man skal se og hvornår danskerne er i aktion. På den anden side, så bliver det genudsendt så mange gange om dagen at man nok ikke kommer til at misse noget.
www.ol.dk <<< der er en ret god TV-oversigt til TV2 og DR over danskernes deltagelse,
#151 Skeloboy 12 år siden
For at starte med åbningen:
Synes den var ret fed generelt. Nogle helt klare højdepunkter i Rowan Atkinson, smedningen af ringene og selvfølgelige faklen - først tænkte jeg lidt antiklimaks, fordi man havde forventet en kæmpeoverraskelse med en kendt, men syntes det blev gjort på en helt fantastisk måde ved nærmere eftertanke. En hyldest til fremtiden og en understregning af sammenholdet.
Af minuspunkter var klart NHS-sekvensen. En del af det var fedt, men det var sgu lige for meget. Dog helt klart en fed, anderledes og overraskende åbning.
Jeg ser lidt af det hele, men dressur og vandpolo, det gider jeg ikke resten. Resten kan jeg godt finde på at se. Ser både roning, bueskydning, svømning og selvfølgelig håndbold, tennis, fodbold. Sørger generelt for at se alle danskere, der er i action. Skal desværre arbejde, så kan ikke se OL før kl. ca. 16.
Har fulgt meget med i OL siden 1992(var kun 7 i 1988), og jeg glæder mig altid utrolig meget hvert år :)
#152 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Håndboldherrerne skal naturligvis ses i dag og så er der noget roning lige nu med dansk deltagelse. Svømning er dog ret fascinerende, mest af alt pga. de rekorder der kan slås. Det var ret imponerende af den kinesiske pige i går der slog verdensrekorden. Og så ser man at hun kun er 16 år.
Det er også lidt sjovt at se de nationer som ikke lige er så ferme i de enkelte discipliner. Jeg synes dog at arrangørerne gør det fine, at de sætter dem op imod hinanden.
#153 bhs 12 år siden
Ps.
Er der andre de har problemer, med at læse eller skrive i tråden "Hvad laver du nu". Kan ikke se nogle indlæg derinde..
#154 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#155 elwood 12 år siden
Chariots of fire
#156 Skeloboy 12 år siden
www.ol.dk <<< der er en ret god TV-oversigt til TV2 og DR over danskernes deltagelse,
National Health Service
#157 elwood 12 år siden
#158 Skeloboy 12 år siden
#159 elwood 12 år siden
Argg kan ikke finde The Industriel Revolution segmentet, det blir fjernet over alt, hvor jeg søger.
#160 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden