Det er også ret vildt at Rūta Meilutytė, som kun er 15 år gammel, lige er gået hen og vundet guld. Hun går hen og bliver en legende, hvis hun fortsætter den form.
I øvrigt vil jeg også sige, at DRs kommentatorere i langt de fleste tilfælde er de bedste. Jeg kan rigtig godt lide Michael Hinge som ekspert. Ham og Liniger har en fin kemi og han tager også selv initiativ og kommer med et indblik i sporten, men altsammen formidlet på en måde så alle kan være med.
Synes egentlig kommentatorerne er fine, men både studieværterne på DR og TV2 er til at brække sig over. Især Morten Resen og hende den blonde er ekstrem dumme at høre på.
Synes egentlig kommentatorerne er fine, men både studieværterne på DR og TV2 er til at brække sig over. Især Morten Resen og hende den blonde er ekstrem dumme at høre på.
[brok]
Jeg synes især Natasja Crone er slem. Hendes manglende viden om sport bliver gang på gang udstillet, og hendes forsøg på at virke entusiastisk er decideret tåkrummende. Jeg har normalt ikke noget imod hende som nyhedsvært, men det er nok også, fordi TV2's "åååh, se en fantastisk stemning vi kan få op at køre i vores lille danske lortelejr" koncept er forfærdeligt.
Jeg synes nu ikke at der er nogle som er deciderede dårlige, men blot nogle der er bedre end andre. Jeg kan rigtig godt lide den patriotiske stemning der bliver brugt. Det er i høj grad det som legene handler om patriotisme og sammenhold.
Jeg er bare rigtig begejstret for Michael Hinge i svømning (og Henrik Liniger) som gør en interessant disciplin ekstra interessant. Og faktisk også Søren Hansen og hans makker, der dækker sejlsporten. Jeg ved meget lidt om denne sport, men de formidler det på fantastisk vis. Samtidig med at de er ganske underholdene at lytte til.
Noget af det der gør at nogle synes at værterne kan være irriterende skal nok også ligge i, at de sender om til studierne ofte og at det er mange af de samme klip og dermed også de samme ting der bliver sagt. Selv om man dog aldrig kan bliver træt af lytte til Kim Bildsøe.
Der er måske en af kommentatorerne jeg ikke bryder mig så meget om og det er Jasper Stadum. Jeg vil dog også sige at han bliver parret sammen med nogle ganske uinteressante eksperter. Han er ikke særlig inspirerende at lytte til og meget monoton i sin stemmeføring. I bordtennis var makkerene dog heller ikke særlig god. Det var lige ved at gøre en interessant kamp mindre interessant.
#181 davenport 12 år siden
#182 Åkepool 12 år siden
Just præcis :)
#183 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#184 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#185 tiany 12 år siden
#186 MMB 12 år siden
[brok]
Jeg synes især Natasja Crone er slem. Hendes manglende viden om sport bliver gang på gang udstillet, og hendes forsøg på at virke entusiastisk er decideret tåkrummende. Jeg har normalt ikke noget imod hende som nyhedsvært, men det er nok også, fordi TV2's "åååh, se en fantastisk stemning vi kan få op at køre i vores lille danske lortelejr" koncept er forfærdeligt.
[/brok]
#187 davenport 12 år siden
#188 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Jeg kan rigtig godt lide den patriotiske stemning der bliver brugt. Det er i høj grad det som legene handler om patriotisme og sammenhold.
Jeg er bare rigtig begejstret for Michael Hinge i svømning (og Henrik Liniger) som gør en interessant disciplin ekstra interessant.
Og faktisk også Søren Hansen og hans makker, der dækker sejlsporten. Jeg ved meget lidt om denne sport, men de formidler det på fantastisk vis. Samtidig med at de er ganske underholdene at lytte til.
Noget af det der gør at nogle synes at værterne kan være irriterende skal nok også ligge i, at de sender om til studierne ofte og at det er mange af de samme klip og dermed også de samme ting der bliver sagt. Selv om man dog aldrig kan bliver træt af lytte til Kim Bildsøe.
#189 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#190 davenport 12 år siden