Gravatar

#191 Chian 12 år siden

fra den 5. august

oversigt

Hele hjemmesiden er god dog skal man være opmærksom på at hvis man går ind under schedule & results så viser den kun oversigt for konkurrencer der er i gang per dags dato
Gravatar

#192 tiany 12 år siden

davenport (187) skrev:
Hvis "hende den blonde" er Heidi Frederikke, så hører jeg aldrig på hvad hun siger. Jeg stirrer på hendes charmerende ører :)

Det var det hun hed!
Er hun ikke normal sportsvært? - Hvordan kan hun være så blank omkring sport eller forsøger hun bare at charmere Morten Resen
Valar morghulis
Gravatar

#193 tiany 12 år siden

Endnu et guldkorn fra Eurosport-kommentatorne
Hockey imellem Japan og Holland...

Et par af de hollandske kvinder har tydeligvis ikke BH på under deres stramt-siddende bluser... Da kameraet fanger den ene, kommer kommentaren "sikke et smukt syn"
Valar morghulis
Gravatar

#194 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Jeg kan se at det er i dag at de er begyndt på sprinten i svømning. Altså 100 meteren, som lige som med atletik, er konge/dronninge disciplinen indenfor svømning.

Ærgerligt at Van den Hoogenband ikke er med længere.

Ser i øvrigt ud til at Danmark måske kan få den første medalje i dag ved Anders Golding. Men han har naturligvis også noget at leve op til med det navn :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#195 MMB 12 år siden

Sprinten i svømning er 50 meter fri. :)
Gravatar

#196 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Ja det er rigtigt at der er to sprintdistancer. 50 meter og 100 meter, hvor sidstnævnte er den mest prestigefyldte.

I øvrigt har Anders Golding sikret den første danske medalje ved legene.
Gravatar

#197 tiany 12 år siden

Godt med en medalje...

Så fik TV2 da endelig brug for sit fyrværkeri logo
Valar morghulis
Gravatar

#198 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

I det hele taget er de danske atleter startet rigtig godt. Også i badminton har de gjort det fantastisk og Jonas Høgh tog endnu en førsteplads i sejlads.
Gravatar

#199 tiany 12 år siden

Ja, det har været nogle super badminton kampe i dag... Og noget super roning især Fie U. Var imponerende.
Valar morghulis
Gravatar

#200 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Ja roningen var flot. Som jeg forstod roer hun også normalt i den lettere klasse ligesom Henrik S og i så fald er det endnu mere imponerende.

Jeg synes i øvrigt at det er lidt sjovt at de spiller Chariots of Fire themaet under hver sejrsceremoni.

Skriv ny kommentar: