Den sene åbningsceremoni skyldes vist også at det skal være lidt mere spiseligt for de amerikanske tv-seere.
Men ellers kan det nævnes at de første dansker allerede skal i aktion i dag, da kvindeholdet i bueskydning indleder OL i eftermiddag... Men det bliver så ikke sendt nogle steder :/
Da jeg jo blot går hjemme, regner jeg med at der skal ses en masse OL i år. Men jeg hopper nok også på:
Atletik Svømning Håndbold Gymnastik Og alle de underlig sportsgrene jeg kan komme til at se :)
Det eneste tidspunkt jeg virkelig kom op og ringe, var da tøserne slog Kineserne i håndboldfinalen. Det var sgu spændende - og sent om aftenen/natten heh. Måske det er herrernes tur denne gang.
Edit: Og så alligevel. Efter at have klikket lidt rundt, kan jeg se at man faktisk også kan få en overkommelig liste på den officielle side. Nemlig således at man kan se programmet for den enkelte dag.
Glæder mig i øvrigt til at følge Federica Pellegrini og se om hun kan slå endnu en verdensrekord. Det er det som er så fascinerende ved de atletiske discipliner samt svømming. Det om de kan slå rekorder. Det er dog blevet noget sværere i svømning, siden de har fjernet fantomdragterne.
#21 tiany 12 år siden
Men ellers kan det nævnes at de første dansker allerede skal i aktion i dag, da kvindeholdet i bueskydning indleder OL i eftermiddag... Men det bliver så ikke sendt nogle steder :/
Da jeg jo blot går hjemme, regner jeg med at der skal ses en masse OL i år. Men jeg hopper nok også på:
Atletik
Svømning
Håndbold
Gymnastik
Og alle de underlig sportsgrene jeg kan komme til at se :)
#22 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#23 loki 12 år siden
Det eneste tidspunkt jeg virkelig kom op og ringe, var da tøserne slog Kineserne i håndboldfinalen. Det var sgu spændende - og sent om aftenen/natten heh. Måske det er herrernes tur denne gang.
#24 Tommy Kristensen 12 år siden
http://www.london2012.com/schedule-and-results/
#25 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Edit: Og så alligevel. Efter at have klikket lidt rundt, kan jeg se at man faktisk også kan få en overkommelig liste på den officielle side. Nemlig således at man kan se programmet for den enkelte dag.
#26 tiany 12 år siden
Eller
http://www.bbc.co.uk/sport/olympics/2012/schedule-...
#27 Åkepool 12 år siden
De har vundet OL 3 gange. 1 gang over Ungarn og 2 gange over Sydkorea, så jeg gætter på det er Sydkorea du tænker på?
#28 MMB 12 år siden
#29 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#30 loki 12 år siden