Gravatar

#301 Skeloboy 12 år siden

Endnu en medalje :)

Så er danskerne kun 1 medalje fra at opnå målet på 8.

5 medaljer samt en sikker i badminton og en sikker til Jonas Høgh
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#302 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Flot præstation af Fie. Ganske enkelt en sensation af den gode slags. Roerne har i den grad gjort det godt.

3 ud af 4 mulige medaljer. Det er godt gjort.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#303 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Danmark har det åbenbart med at klare sig godt når der er OL i London. Det kan gå hen og blive de mest succesfulde lege i mange år.
Gravatar

#304 Chian 12 år siden

Udnytter briterne reglerne for groft?

Briterne skulle have været smidt ud

Jeg synes det så underligt ud da det skete, men har ikke så meget forstand på roning at jeg kan se om sædet sætter sig fast eller han falder af som de trænere mener, men nu er det den anden episode hvor briterne måske udnytter reglerne for groft
Gravatar

#305 bhs 12 år siden

Det så lidt suspekt ud. Tror dommerne har været large med dem, grundet hjemmebane fordel. Hvis man skal bedømme ud fra de officielle regler, så burde de ikke have fået lov til at dyste.
Gravatar

#306 tiany 12 år siden

Serena i magt demonstration... Fantastisk!!
Valar morghulis
Gravatar

#307 bhs 12 år siden

Serena er en klasse for sig selv
Gravatar

#308 MMB 12 år siden

Jeg synes, at det England har lavet med først banecykling og nu roning er noget værre end det Kina lavede i badminton. Ulækkert.
Gravatar

#309 bhs 12 år siden

Hvad gjorde de med banecykling?

Jeg håber, de mister medaljerne ved roning. Kan godt forstå, de andre hold protesterer
Gravatar

#310 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

På græs er hun i hvert fald. Så det er meget heldigt for hende, at de netop vælger at spille på det underlag under OL. Det ville nok have været mere retfærdigt at spille på hardcourt hvor styrkeforholdene er mere lige og som også er den mest udbredte underlag.

Skriv ny kommentar: