Jeg synes det så underligt ud da det skete, men har ikke så meget forstand på roning at jeg kan se om sædet sætter sig fast eller han falder af som de trænere mener, men nu er det den anden episode hvor briterne måske udnytter reglerne for groft
#304 Det så lidt suspekt ud. Tror dommerne har været large med dem, grundet hjemmebane fordel. Hvis man skal bedømme ud fra de officielle regler, så burde de ikke have fået lov til at dyste.
På græs er hun i hvert fald. Så det er meget heldigt for hende, at de netop vælger at spille på det underlag under OL. Det ville nok have været mere retfærdigt at spille på hardcourt hvor styrkeforholdene er mere lige og som også er den mest udbredte underlag.
#301 Skeloboy 12 år siden
Så er danskerne kun 1 medalje fra at opnå målet på 8.
5 medaljer samt en sikker i badminton og en sikker til Jonas Høgh
#302 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
3 ud af 4 mulige medaljer. Det er godt gjort.
#303 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#304 Chian 12 år siden
Briterne skulle have været smidt ud
Jeg synes det så underligt ud da det skete, men har ikke så meget forstand på roning at jeg kan se om sædet sætter sig fast eller han falder af som de trænere mener, men nu er det den anden episode hvor briterne måske udnytter reglerne for groft
#305 bhs 12 år siden
Det så lidt suspekt ud. Tror dommerne har været large med dem, grundet hjemmebane fordel. Hvis man skal bedømme ud fra de officielle regler, så burde de ikke have fået lov til at dyste.
#306 tiany 12 år siden
#307 bhs 12 år siden
#308 MMB 12 år siden
#309 bhs 12 år siden
Jeg håber, de mister medaljerne ved roning. Kan godt forstå, de andre hold protesterer
#310 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden