Det er jo ikke til at vide om det var materiel skade eller ej ved roerne. Der er trods alt en dommer som skal vurdere det og der blev det vurderet at det var materiel skade der var skyld i starten.
De styrtede med vilje, fordi de fik en dårlig start. Dette gav dem endt start ligesom ved roning. Der er ikke en lov decideret imod det, men det er meget usportsligt.
Det er jo ikke til at vide om det var materiel skade eller ej ved roerne. Der er trods alt en dommer som skal vurdere det og der blev det vurderet at det var materiel skade der var skyld i starten.
De styrtede med vilje, fordi de fik en dårlig start. Dette gav dem en ny start ligesom ved roning. Der er ikke en lov decideret imod det, men det er meget usportsligt.
Jeg vil heller ikke stille mig som dommer i dette, Jeg synes bare det begynder at være noget suspekt hvis der kommer flere situation hvor britiske udøvere strækker regler til det yderste, så begynder det at gå imod den olympiske ånd
Jeg så lige lidt af Omnium i banecykling, hvor Danmark har Lasse Norman Hansen med. Det er faktisk rigtig sjovt og spændende at følge. Det er 6 forskellige discipliner de kæmper indenfor og dermed har de også hver især deres styrker indenfor de enkelte discipliner. Lasses styrker lige i tidskørslerne som bliver kørt i morgen, så bliver spændende at se hvad der sker.
Rigtig flot kørt af Lasse, som vinder 4 kilometers forfølgelsesløb. Dette endda i ny dansk rekord. Dette placerer ham på en delt andenplads indtil videre i Omnium.
Der resterer nu 2 discipliner. Nemlig 15 kilometers scratch hvor det ganske enkelt gælder om at passere mållinjen først efter de 15 kilometer. Samt 1 kilometer tidskørsel.
Begge løb cykles i aften og dermed kan vi med lidt held og godhed have en dansk medalje. Scratch løbet kræver også lidt held og taktisk snilde, så det kan blive alt fra nummer 1 til sidst. Så vidt jeg ved, vandt Lasse denne disciplin ved VM tidligere.
#311 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#312 MMB 12 år siden
#313 MMB 12 år siden
Har du læst Chians link?
#314 tiany 12 år siden
http://sporten.tv2.dk/ol/2012-08-03-ny-skandale-v&...
#315 MMB 12 år siden
Fixed.
#316 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Jeg vil i hvert fald ikke gøre mig klog på det, men overlade det til dommerne.
#317 MMB 12 år siden
#318 Chian 12 år siden
#319 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#320 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Der resterer nu 2 discipliner. Nemlig 15 kilometers scratch hvor det ganske enkelt gælder om at passere mållinjen først efter de 15 kilometer. Samt 1 kilometer tidskørsel.
Begge løb cykles i aften og dermed kan vi med lidt held og godhed have en dansk medalje. Scratch løbet kræver også lidt held og taktisk snilde, så det kan blive alt fra nummer 1 til sidst. Så vidt jeg ved, vandt Lasse denne disciplin ved VM tidligere.