Har man det ikke sådan med alle sports grene? Det er da i nuet, at det er sjovt og spændende. Selvom Barca og Real Madrid spillede foran 200.000 mennesker, så er det i nuet det er spændende, det er ikke så meget ved det, at se en genudsendelse en uge efter.
Det er nu mere det at det er så hurtigt overstået. Man når ikke rigtig at suge stemningen til sig. Jeg tror dog det er meget specielt at være tilskuer til det.
Men det kan også være at det bare føles mindre, når man i dag har været vidne til store danske præstationer, så har man svært ved at koncentrere sig om andet.
For mig er det er en af de største begivenheder, selv nu hvor det er overstået er det ikke glemt endnu, som det er med andre sportsgrene. Jeg kan dog godt følge dig, i det du siger, men jeg synes stadigvæk det er noget helt fantastisk over et 100 m løb - verdens hurtigste mand.
Hvordan kan det være at de siger at Andreas Bube har slået dansk rekord i 800 meter i år, når det er således at Wilson Kipketer har verdens næsthurtigste tid nogensinde ?
#351 bhs 12 år siden
#352 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Men det kan også være at det bare føles mindre, når man i dag har været vidne til store danske præstationer, så har man svært ved at koncentrere sig om andet.
#353 bhs 12 år siden
#354 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#355 davenport 12 år siden
#356 OxxY 12 år siden
#357 tiany 12 år siden
Det kræver vist også lidt kræfter at trække sig rundt på den måde... Kineseren vinder vist
#358 bhs 12 år siden
#359 OxxY 12 år siden
2 ud af de 3 medalister har jo også været suspenderet for at få hjælpemidler der er lidt bedre end proteinshakes, en af dem mere end en gang ;)
#360 tiany 12 år siden