Gravatar

#351 bhs 12 år siden

Har man det ikke sådan med alle sports grene? Det er da i nuet, at det er sjovt og spændende. Selvom Barca og Real Madrid spillede foran 200.000 mennesker, så er det i nuet det er spændende, det er ikke så meget ved det, at se en genudsendelse en uge efter.
Gravatar

#352 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Det er nu mere det at det er så hurtigt overstået. Man når ikke rigtig at suge stemningen til sig. Jeg tror dog det er meget specielt at være tilskuer til det.

Men det kan også være at det bare føles mindre, når man i dag har været vidne til store danske præstationer, så har man svært ved at koncentrere sig om andet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#353 bhs 12 år siden

For mig er det er en af de største begivenheder, selv nu hvor det er overstået er det ikke glemt endnu, som det er med andre sportsgrene. Jeg kan dog godt følge dig, i det du siger, men jeg synes stadigvæk det er noget helt fantastisk over et 100 m løb - verdens hurtigste mand.
Gravatar

#354 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Hvordan kan det være at de siger at Andreas Bube har slået dansk rekord i 800 meter i år, når det er således at Wilson Kipketer har verdens næsthurtigste tid nogensinde ?
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#355 davenport 12 år siden

Wiki siger at han i dag bor i Monaco, men hvorvidt han stadig er dansk statsborger siger det ikke noget om.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#356 OxxY 12 år siden

Damnit de der gutter der leger gymnastik i ringene er fanme store ...
Gravatar

#357 tiany 12 år siden

OxxY (356) skrev:
Damnit de der gutter der leger gymnastik i ringene er fanme store ...

Det kræver vist også lidt kræfter at trække sig rundt på den måde... Kineseren vinder vist
Valar morghulis
Gravatar

#358 bhs 12 år siden

Jeg synes også, at 100 m løberne bliver større og større for hvert år.
Gravatar

#359 OxxY 12 år siden

bhs (358) skrev:
Jeg synes også, at 100 m løberne bliver større og større for hvert år.

2 ud af de 3 medalister har jo også været suspenderet for at få hjælpemidler der er lidt bedre end proteinshakes, en af dem mere end en gang ;)
Gravatar

#360 tiany 12 år siden

Fantastisk at Sydkorea slog Rusland i håndbold...
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: