Gravatar

#361 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Jeg har lidt ondt af Liu Xiang som for andet OL i træk vælter over en hæk og må udgå af 110 meter hækkeløb. Heldig kan man ikke sige at han har været.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#362 davenport 12 år siden

Rigtig spændende atletikaften, synes jeg. Nogen der ved hvad de små, sorte bokse alle i publikum har ved sig er?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#363 davenport 12 år siden

.. Og hende der Lolo Jones ser ret godt ud, men hun har godt nok siddet baglæns på storken..
Gravatar

#364 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Velkommen til Henrik, som lige vil gøre opmærksom på hvor lækkert hår han har.
Gravatar

#365 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Gad vide om det er fordi de ingen frisører har i Kenya eller det simpelthen bare er højeste mode at være skaldet i deres land. Synes altid at de mere eller mindre har den samme frisure allesammen. Det kan selvfølgelig også have noget med vægten at gøre.
Gravatar

#366 Chian 12 år siden

Hvis du hentyder til dem der står ved sædet så er der en masse små dioder på som specielt under åbningscermonien skabte de billeder man kunne se på tilskuerrækkerne. bl.a. som på dette billede

Billede
Gravatar

#367 tiany 12 år siden

Så er der forlænget spilletid i en af de bedste håndbold kampe, der er spillet under dette OL.
Island - Ungarn... Vanvittig drama helt til sidst.
Valar morghulis
Gravatar

#368 davenport 12 år siden

Jeg synes bare det er irriterende, at der det meste af dagen bliver sendt highlights på de forskellige kanaler. Lige nu er der fx. atletik på stadion, men DR sender beach volley fra i går. Alt bliver jo produceret, så det skulle vel ikke være et problem at sende live??
Gravatar

#369 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Det viser lidt om hvor tætte holdene i turneringen er på hinanden. Alle kan slå alle.
Gravatar

#370 tiany 12 år siden

davenport (368) skrev:
Jeg synes bare det er irriterende, at der det meste af dagen bliver sendt highlights på de forskellige kanaler. Lige nu er der fx. atletik på stadion, men DR sender beach volley fra i går. Alt bliver jo produceret, så det skulle vel ikke være et problem at sende live??

Nej jeg forstår heller ikke genudsendelserne, der er jo altid sport de kan vise også selv om det er små sportsgrene dk ikke deltagere i.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: