Gad vide om det er fordi de ingen frisører har i Kenya eller det simpelthen bare er højeste mode at være skaldet i deres land. Synes altid at de mere eller mindre har den samme frisure allesammen. Det kan selvfølgelig også have noget med vægten at gøre.
Hvis du hentyder til dem der står ved sædet så er der en masse små dioder på som specielt under åbningscermonien skabte de billeder man kunne se på tilskuerrækkerne. bl.a. som på dette billede
Jeg synes bare det er irriterende, at der det meste af dagen bliver sendt highlights på de forskellige kanaler. Lige nu er der fx. atletik på stadion, men DR sender beach volley fra i går. Alt bliver jo produceret, så det skulle vel ikke være et problem at sende live??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg synes bare det er irriterende, at der det meste af dagen bliver sendt highlights på de forskellige kanaler. Lige nu er der fx. atletik på stadion, men DR sender beach volley fra i går. Alt bliver jo produceret, så det skulle vel ikke være et problem at sende live??
Nej jeg forstår heller ikke genudsendelserne, der er jo altid sport de kan vise også selv om det er små sportsgrene dk ikke deltagere i.
#361 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#362 davenport 12 år siden
#363 davenport 12 år siden
#364 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#365 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#366 Chian 12 år siden
Hvis du hentyder til dem der står ved sædet så er der en masse små dioder på som specielt under åbningscermonien skabte de billeder man kunne se på tilskuerrækkerne. bl.a. som på dette billede
Billede
#367 tiany 12 år siden
Island - Ungarn... Vanvittig drama helt til sidst.
#368 davenport 12 år siden
#369 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#370 tiany 12 år siden
Nej jeg forstår heller ikke genudsendelserne, der er jo altid sport de kan vise også selv om det er små sportsgrene dk ikke deltagere i.