Gravatar

#391 Highland Park 12 år siden

davenport (378) skrev:
Absolut OLs sødeste og varmeste smil:
http://cache.daylife.com/imageserve/0asUfSgb48gJ8/...
Hende her behøver til gengæld slet ikke at smile:
http://2.bp.blogspot.com/-RPTb1tXWKC8/UBZ52LN_9dI/...

Men lidt skader ikke:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7z6ibKEnp1rrh6w...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#392 bhs 12 år siden

Argentina var rigtigt godt med mod USA sidst de mødte hinanden, indtil 2. half startede, så tændte USA for kanonerne :)
Gravatar

#393 MMB 12 år siden

bhs (392) skrev:
Argentina var rigtigt godt med mod USA sidst de mødte hinanden, indtil 2. half startede, så tændte USA for kanonerne :)

Sådan har det faktisk været i stort set alle USA's kampe. :)
Gravatar

#394 Richard Burton 12 år siden

Shit
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#395 MMB 12 år siden

Haha. :P
Gravatar

#396 Kruse 12 år siden

Inden jeg for alvor blev stor fodbold-fan, så var jeg ret så glad for Basketball, så selvom at jeg ikke rigtigt følger med i sporten mere, så kan jeg ikke lade være med at blive revet med igen af sporten, når jeg ser dækningen af USA's kampe under OL.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#397 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Jeg interesserer mig ikke specielt meget for sporten og slet ikke her til OL, hvor USA er storfavoritter. Det hænger nok også sammen med at jeg interesserer mig mere for de individuelle præstationer. Ikke mindst da disse præstationer er mere imponerende. Ishockey og NHL interesserer mig heller ikke det store.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#398 MMB 12 år siden

Og fodbold gør så heller ikke, kan jeg regne ud. Eller nåååh nej. :P

Og at individuelle præstationer nødvendigvis er mere imponerende end holdpræstationer må du længere ud på landet med.
Gravatar

#399 Richard Burton 12 år siden

Whispering Horse (397) skrev:
... at jeg interesserer mig mere for de individuelle præstationer. Ikke mindst da disse præstationer er mere imponerende.

[url= double dare you ...[/url]

Det vil svare til, at Grækenland ikke udtog nogle af deres professionelle basketball spillere til OL, men et hold af spillere mellem 19-22 år udfra deres team kvaliteter. Derefter træne dem stenhårdt i 6 måneder og derefter slå det amerikanske dream team i basketball til OL og "resten" for at vinde guld. Det lader sig ikke gøre. Det kræver et mirakel.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#400 elwood 12 år siden

Stangspringer med overskud til lige og lave en lille hilsen på vej over stangen, er ret munter og se, kan ikke lige huske hvilket land, det var dog, men meget sjov og se.

Og så Kvindelige hammerkaster damm, det er for vildt, det sku jeg satme ikke møde i en mørk gyde de kunne jo knække en midt over, nogen af de spinkel kvinder, var faktisk dem som kastede længst, det er ret vildt og se det i slowmo.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: