Gravatar

#381 davenport 12 år siden

ROFL XD
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#382 bhs 12 år siden

Det er noget dejligt over hende..
Gravatar

#383 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Det var hende hvor Peter Møller ved en fejl kom til at nævne at det var mandlige spydkastere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#384 Richard Burton 12 år siden

#382 Hende? Det er et billede fra 1976, da en lettere fedladen, men kåd Sean Bean, deltog i skolernes idrætsdag i Irland.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#385 MMB 12 år siden

Er jeg den eneste, som virkelig er begyndt at få øjnene op for basketball efter OL?
Gravatar

#386 Richard Burton 12 år siden

#385 Jeg har været glad for basket siden Larry Bird spillede for Boston Celtics og Dream Team slog igennem 1992. Fulgte Stevnsgade på Nørrebro i 80'erne. Jeg hader håndvold ifht. basketballs ynde, men må med skam sige, at jeg kun har set USAs kamp mod Argentina i år. LeBron!!!!!!!!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#387 bhs 12 år siden

Det er spændende, at følge med i her under OL, men ikke noget jeg vil begynde at starte på. Jeg er mere til europæisk basketball end amerikansk (mindre tid, færre pauser (timeout).

Men vil dog sige, at når de store hold i USA mødes, så kan jeg alligevel ikke lade være med at se en kamp eller to :-)
Gravatar

#388 MMB 12 år siden

Jeg har aldrig rigtig set basket for alvor før nu (kun meget få kampe) pga. de dumme tidspunkter, men jeg kunne forestille mig, at jeg skulle begynde at se noget NBA nu.
USA ser også ud til at slå Argentina pt. :)
Gravatar

#389 bhs 12 år siden

Har de ikke allerede spillet en gang mod hinanden under dette OL? Jeg mindes jeg så dem her forleden...
Gravatar

#390 MMB 12 år siden

Jo i puljespillet, men nu er de nået til semifinalen. :)

Skriv ny kommentar: