Ondskabens hotel er en tåbelig gammel film af en gammel havenisse der hedder Stanley
Puh, du lægger godt nok op til en verbal røvfuld. Måske skulle du gemme Kubricks film til du enten er lidt ældre eller lidt klogere (måske endda begge dele?) og så holde dig til Harry Potter, Linda P + lesbisk veninde (WTF?) og alle de danske 'mesterværker' du ser frem til i 2009.
P.S. Jeg havde egentligt lavet en blinke-smiley, men besluttede mig for at jeg mente ovenstående grav-alvorligt. :)
P. P. S. Held og lykke med din seriøse skole. Lov mig at du følger godt med.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#106 forstår godt Nicki52 han overreagerede måske bare idt Kubrick er heller ikke den jeg synes er en kunster men han har lavet nogle som jeg synes er ok som Ondskabens hotel og Full metal jacket men jeg foprstår bare ikke 2001 jeg så 1 time af filmen og der skete ikke noget forstår ikke dens populæritet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#107 - Der er ikke mange der fanger filmen i første hug. "2001" er også en af mine nyeste "opdagelser" om man vil. Første gang jeg så den, forstod jeg ikke særlig meget af den, men følte mig underlig draget til værket, hvilket heldigvis gav mig lysten til endnu et gensyn. Her faldt der en del brikker på plads og da Bruce (herinde fra), så diskede op med en video-præsentation* af filmen, så måtte jeg overgive mig til filmen og indrømme at det er Filmen med stort f. Et sandt mesterværk. Selvom at det er en nylig "opdagelse" for mit vedkommende, så står den nu og her, som en af mine absolutte yndlingsfilm.
Nu bruger du ordet "kunstner", men hvem vil du da mene er en "kunstner" i denne branche, hvis der da er nogen? Kubrick er i høj grad en person, jeg vil kalde kunstner. Alle hans værker er, efter min mening, storslåede mesterværker og ikke én falder ved siden af. Kubrick var stor, hvis ikke den største, så ihvertfald godt deroppe af. :)
* Vi kan jo være heldige at Bruce læser med og måske supplere med linket. Jeg har det desværre ikke længere. Efter den meget enkle og underholdende præsentation, så kan det måske være at du giver den endnu en chance. Ja, dette gælder sådan set alle, inklusiv Nicky52, til trods for at han kaldte geniet for en gammel havenisse og egentligt mest fortjente buksevand i saltsyre og gammel urin. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg må indrømme, at jeg også har svært ved helt at følge med i visse yngre medlemmers brug af ordene "kunstner" og "kunstnerisk" her og i Antichrist-tråden. Jeg forstår simpelthen ikke, hvad de mener, når de bruger dem, for de dækker i hvert fald ikke det, jeg forbinder med begreberne.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#101 Bohemian 15 år siden
#102 Nicki52 15 år siden
Nå, for søren, vi misforstår hinanden.
#103 filmzkim 15 år siden
Ja, der er noget forkert ved det!
#104 MOVIE1000 15 år siden
#105 Nicki52 15 år siden
#106 Bony 15 år siden
Puh, du lægger godt nok op til en verbal røvfuld. Måske skulle du gemme Kubricks film til du enten er lidt ældre eller lidt klogere (måske endda begge dele?) og så holde dig til Harry Potter, Linda P + lesbisk veninde (WTF?) og alle de danske 'mesterværker' du ser frem til i 2009.
P.S. Jeg havde egentligt lavet en blinke-smiley, men besluttede mig for at jeg mente ovenstående grav-alvorligt. :)
P. P. S. Held og lykke med din seriøse skole. Lov mig at du følger godt med.. :)
#107 MOVIE1000 15 år siden
#108 Bony 15 år siden
Nu bruger du ordet "kunstner", men hvem vil du da mene er en "kunstner" i denne branche, hvis der da er nogen? Kubrick er i høj grad en person, jeg vil kalde kunstner. Alle hans værker er, efter min mening, storslåede mesterværker og ikke én falder ved siden af. Kubrick var stor, hvis ikke den største, så ihvertfald godt deroppe af. :)
* Vi kan jo være heldige at Bruce læser med og måske supplere med linket. Jeg har det desværre ikke længere. Efter den meget enkle og underholdende præsentation, så kan det måske være at du giver den endnu en chance. Ja, dette gælder sådan set alle, inklusiv Nicky52, til trods for at han kaldte geniet for en gammel havenisse og egentligt mest fortjente buksevand i saltsyre og gammel urin. :)
#109 Thomsen 15 år siden
#110 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"