#108 kunster er et stort udtryk men for mig er alle dem som arbejder med film kunstnere vi kender jo godt Trier som påstår at han er den fødte kunstner
men prøver at give 2001 en chance til
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#112 - Så forstår jeg ikke helt, hvad du så mener med nedenstående citat jeg har plukket ud?
MOVIE1000 (107) skrev:
Kubrick er heller ikke den jeg synes er en kunster
På den anden side, så kan man vel godt sige at Kubrick ikke arbejdede med filmmediet - han VAR filmmediet! Spøg til side, så forstår jeg ikke helt hvad du mener..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg må indrømme, at jeg også har svært ved helt at følge med i visse yngre medlemmers brug af ordene "kunstner" og "kunstnerisk" her og i Antichrist-tråden. Jeg forstår simpelthen ikke, hvad de mener, når de bruger dem, for de dækker i hvert fald ikke det, jeg forbinder med begreberne.
Ditto - forhåbentlig finder de, med tiden, selv ud af ordenes rette betydning, for det virker ret håbløst at diskutere det med dem.
#110: Haha, ja det er måske den ultimative kunstform.
#116: Så for at opsummere, alle der arbejder i filmbranchen er kunstnere, dog er Kubrick ikke en kunstner, men fordi han arbejder i filmbranchen så er han en kunstner? Makes no sense to me! Jeg tror at der skal mere forklaring til, før du kan få andre til at forstå det du prøver at sige.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#111 Kruse 15 år siden
http://www.kubrick2001.com/
#112 MOVIE1000 15 år siden
men prøver at give 2001 en chance til
#113 Bony 15 år siden
Tak for link. ;)
#114 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#115 Bony 15 år siden
På den anden side, så kan man vel godt sige at Kubrick ikke arbejdede med filmmediet - han VAR filmmediet! Spøg til side, så forstår jeg ikke helt hvad du mener..
#116 MOVIE1000 15 år siden
#117 Highland Park 15 år siden
Ditto - forhåbentlig finder de, med tiden, selv ud af ordenes rette betydning, for det virker ret håbløst at diskutere det med dem.
#110: Haha, ja det er måske den ultimative kunstform.
#118 Kruse 15 år siden
#119 MOVIE1000 15 år siden
#120 Kruse 15 år siden