Glo dine indlæg igennem, og se hvordan du skriver! Bemærk din tone og hvor nedladen og bedrevidene du opfører dig, mens du sidder og nedrakker film som mange i verden omtaler som mesterværker.
[quote=Nicki52 (182Hvad har jeg gjort dig, har kun sagt jeg ikke bryder mig om Ondskaben hotel og nu siger du jeg kun kan lide Harry Potter. Der er mange andre film jeg kan li'. Jeg bryder mig ikke om arto, det er kedeligt der.
Jeg nægter at tro på at du er så naiv.... Er du dum?
Glo dine indlæg igennem, og se hvordan du skriver! Bemærk din tone og hvor nedladen og bedrevidene du opfører dig, mens du sidder og nedrakker film som mange i verden omtaler som mesterværker. Måske skulle du IGEN kigge dine indlæg igennem og se på dem med andre øjne, prøve at analysere (jeg går ud fra at du ved hvad det betyder) det som du skriver igen. Du opfører dig som det er første gang du er på et forum, og den måde som du opfører dig på er langt fra acceptabel. Jeg mener det seriøst, du bliver kun bemærket fordi du opfører dig som en komplet idiot, og selvom andre skriver det pænt til dig, opdager du det ikke.
Men mener du det er vejen frem i verden ja så værsgo, så må bare bede dig om at holde dig væk fra mine indlæg og jeg skal nok holde mig fra dine. Også selvom jeg mener der skal være plads til alle.
Og The Shinnig er en god film. [/quote]
Smag og behag. Har jeg ikke kun sagt Ondskabens hotel er dårlig? Nævn 10 film jeg har nedrakket herinde, som er mesterværker.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gotta hand it to you, MA, du er og bliver sgu den sjoveste mand på Filmz! Du har altid lige den dér gode bemærkning, der kommer ind fra højre. Jeg morer mig stadig, når jeg kommer til at tænke på din kommentar med linket til Zorbas dans, dengang nogen kom til at skrive, at de gerne ville se Grækeren som skurk i en ny Batman. Klasse!
Hvis jeg flytter til Vejle engang i fremtiden, bilder vi sgu bare kæresten ind, det er pga. hende. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#198: Af ren nysgerrighed, hvem har så sagt at det er den bedste film nogensinde? Udover at Trier har sagt det med en hvis sarkasme, så kan jeg ikke komme på nogen andre der har sagt det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#191 filmzkim 15 år siden
Lidt ironisk måske?
#192 Nicki52 15 år siden
Jeg nægter at tro på at du er så naiv.... Er du dum?
Glo dine indlæg igennem, og se hvordan du skriver! Bemærk din tone og hvor nedladen og bedrevidene du opfører dig, mens du sidder og nedrakker film som mange i verden omtaler som mesterværker. Måske skulle du IGEN kigge dine indlæg igennem og se på dem med andre øjne, prøve at analysere (jeg går ud fra at du ved hvad det betyder) det som du skriver igen.
Du opfører dig som det er første gang du er på et forum, og den måde som du opfører dig på er langt fra acceptabel. Jeg mener det seriøst, du bliver kun bemærket fordi du opfører dig som en komplet idiot, og selvom andre skriver det pænt til dig, opdager du det ikke.
Men mener du det er vejen frem i verden ja så værsgo, så må bare bede dig om at holde dig væk fra mine indlæg og jeg skal nok holde mig fra dine. Også selvom jeg mener der skal være plads til alle.
Og The Shinnig er en god film. [/quote]
Smag og behag. Har jeg ikke kun sagt Ondskabens hotel er dårlig? Nævn 10 film jeg har nedrakket herinde, som er mesterværker.
#193 MOVIE1000 15 år siden
#194 filmzkim 15 år siden
#195 dolphinfriendly 15 år siden
#196 evermind 15 år siden
Haha! :D
Gotta hand it to you, MA, du er og bliver sgu den sjoveste mand på Filmz! Du har altid lige den dér gode bemærkning, der kommer ind fra højre. Jeg morer mig stadig, når jeg kommer til at tænke på din kommentar med linket til Zorbas dans, dengang nogen kom til at skrive, at de gerne ville se Grækeren som skurk i en ny Batman. Klasse!
Hvis jeg flytter til Vejle engang i fremtiden, bilder vi sgu bare kæresten ind, det er pga. hende. ;)
#197 gi-jones 15 år siden
#198 Nicki52 15 år siden
#199 evermind 15 år siden
Argh! The seal ... it's been broken!! :P
#200 Kruse 15 år siden