Nicki52 og movie1000 i to beviser mere og mere at i vil passe bedre ind på arto og ikke her. I opfører jer fandme som det i er, snotunger og ikke andet. Kan i lide film? Så tag dog og starte noget fornuftigt op i stedetfor. Og ikke noget ala jeres lorte holdninger: Alle andre film undtage Harry Potter er noget lort FUCK JER. I opfører jer som i ved en masse om film, og når det kommer til stykket sidder i stadig og snuser til den finger som i har haft oppe røven hele skoleåret igennem, TAG JER SAMMEN. Det er sådan nogen som jer som ødelægger forummer rundt omkring, og jeg håber snart at der en admin som for sat stop for jeres nævenyttige opførelse.
Hvad har jeg gjort dig, har kun sagt jeg ikke bryder mig om Ondskaben hotel og nu siger du jeg kun kan lide Harry Potter. Der er mange andre film jeg kan li'. Jeg bryder mig ikke om arto, det er kedeligt der.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
[quote=Nicki52 (182Hvad har jeg gjort dig, har kun sagt jeg ikke bryder mig om Ondskaben hotel og nu siger du jeg kun kan lide Harry Potter. Der er mange andre film jeg kan li'. Jeg bryder mig ikke om arto, det er kedeligt der. [/quote]
Jeg nægter at tro på at du er så naiv.... Er du dum?
Glo dine indlæg igennem, og se hvordan du skriver! Bemærk din tone og hvor nedladen og bedrevidene du opfører dig, mens du sidder og nedrakker film som mange i verden omtaler som mesterværker. Måske skulle du IGEN kigge dine indlæg igennem og se på dem med andre øjne, prøve at analysere (jeg går ud fra at du ved hvad det betyder) det som du skriver igen. Du opfører dig som det er første gang du er på et forum, og den måde som du opfører dig på er langt fra acceptabel. Jeg mener det seriøst, du bliver kun bemærket fordi du opfører dig som en komplet idiot, og selvom andre skriver det pænt til dig, opdager du det ikke.
Men mener du det er vejen frem i verden ja så værsgo, så må bare bede dig om at holde dig væk fra mine indlæg og jeg skal nok holde mig fra dine. Også selvom jeg mener der skal være plads til alle.
#179 hva fanden er dit problem jeg har en holdning og hvis du ikke kan lide mine holdninger ligsom alle andre så FUCK DIG og ignore mig. Og Arto er for unge der tror de har venner forstår godt din attityde mid Nicki men mod mig hva har jeg gjort.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Tak for at investere tiden i min større afhandling af et indlæg samt den positive respons derpå. Efter at have sendt det, kom jeg til at tænke på, om jeg mon havde gentaget mig selv lige lovlig mange gange, eller om indlægget faldt nogen for brystet, så jeg skulle hen og tage en længere diskussion. Med mine begrænsningsproblemer ville jeg sikkert næppe nå min flyafgang i morgen så. ;)
Selv når jeg udtrykker mig firkantet, er det som udgangspunkt ikke et succeskriterie for mig at støde nogen. I kraft af, at alt her foregår på skrift, ligger misforståelser dog undertiden lige for, og mine tilstræbelser for at helgardere mig i forhold til dette har det med at frembringe indlæg af nærmest episke proportioner. Derfor glæder det mig selvfølgelig også, når de så bliver modtaget i den rette ånd.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#181 filmzkim 15 år siden
Tak :)
Denne gang, var dit indlæg kun rettet mod synderne :b
#182 Nicki52 15 år siden
Hvad har jeg gjort dig, har kun sagt jeg ikke bryder mig om Ondskaben hotel og nu siger du jeg kun kan lide Harry Potter. Der er mange andre film jeg kan li'. Jeg bryder mig ikke om arto, det er kedeligt der.
#183 dolphinfriendly 15 år siden
Kan vi holde os til Kubrick? :)
#184 Kiksmann 15 år siden
Jeg nægter at tro på at du er så naiv.... Er du dum?
Glo dine indlæg igennem, og se hvordan du skriver! Bemærk din tone og hvor nedladen og bedrevidene du opfører dig, mens du sidder og nedrakker film som mange i verden omtaler som mesterværker. Måske skulle du IGEN kigge dine indlæg igennem og se på dem med andre øjne, prøve at analysere (jeg går ud fra at du ved hvad det betyder) det som du skriver igen.
Du opfører dig som det er første gang du er på et forum, og den måde som du opfører dig på er langt fra acceptabel. Jeg mener det seriøst, du bliver kun bemærket fordi du opfører dig som en komplet idiot, og selvom andre skriver det pænt til dig, opdager du det ikke.
Men mener du det er vejen frem i verden ja så værsgo, så må bare bede dig om at holde dig væk fra mine indlæg og jeg skal nok holde mig fra dine. Også selvom jeg mener der skal være plads til alle.
Og The Shinnig er en god film.
#185 MOVIE1000 15 år siden
jeg har en holdning og hvis du ikke kan lide mine holdninger ligsom alle andre så FUCK DIG og ignore mig.
Og Arto er for unge der tror de har venner
forstår godt din attityde mid Nicki men mod mig hva har jeg gjort.
#186 evermind 15 år siden
Tak for at investere tiden i min større afhandling af et indlæg samt den positive respons derpå. Efter at have sendt det, kom jeg til at tænke på, om jeg mon havde gentaget mig selv lige lovlig mange gange, eller om indlægget faldt nogen for brystet, så jeg skulle hen og tage en længere diskussion. Med mine begrænsningsproblemer ville jeg sikkert næppe nå min flyafgang i morgen så. ;)
Selv når jeg udtrykker mig firkantet, er det som udgangspunkt ikke et succeskriterie for mig at støde nogen. I kraft af, at alt her foregår på skrift, ligger misforståelser dog undertiden lige for, og mine tilstræbelser for at helgardere mig i forhold til dette har det med at frembringe indlæg af nærmest episke proportioner. Derfor glæder det mig selvfølgelig også, når de så bliver modtaget i den rette ånd.
#187 filmzkim 15 år siden
Arto er for unge, der har venner, men som ikke gider at tilbringe tid sammen med dem i den virkelige verden. :)
#188 evermind 15 år siden
Amen, måske kan vi alle sammen lige calm the fuck down og spise delfinsikker tun ...? :)
#189 Michael Andersen 15 år siden
#190 filmzkim 15 år siden