#1 21 år siden

Hej alle brugere på filmz. dk!
Vi er en gruppe ingeniørstuderende, der har brug for jeres hjælp. Vi er i gang med at udvikle en rigtig fed løsning på problemet med opbevaring af dvd film, og vil meget gerne høre jeres meninger og behov for dette. Hvis I vil hjælpe os med at besvare et lille spørgeskema, så skriv til mig på [email protected], så sender jeg et skema til jer. Ellers kan I skrive til mig her på chatten, hvis I har forslag, ideer eller kommentarer til denne problemstilling. På forhånd mange tak:-) Mange Hilsner på gruppens vegne, Pernille.
Gravatar

#2 HeavyClaus 21 år siden

Her er nogen af de punkter som jeg ville mene var vigtige:

- Reol agtig ting
- Ingen klikkemekanisme hvor man skal klikke filmene ind i. Da det er klamt og alle film ikke er lige store.
- God højde da alle film heller ikke er lige høje.
- Dybden skal ikke være meget længere end længere end en alm flim.
- Gerne med glaslåge på.

Hvor mange rækker osv. der ellers skal være har jeg ingen anelse om!

men send bare skema til [email protected]
Gravatar

#3 cyberzed 21 år siden

Lige som #2 så må man ikke være bundet af at man kun kan have en type covers da man har boxes og lingende der også gerne skulle kunne stå der...selvfølgelig inden for rimelighedens grænser...jeg ville f.eks. være ked af at min "Blå Planet" eller "Band of Brothers" ikke ville kunne være der.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#4 filmz-n.nyc 21 år siden

Det lyder som nogle gode forslag. Vi har tænk os måske at løse problemet ved fx. at lave en karrusellignende mekanisme, der får DVD filmene til at rotere rundt så man kan "bladre" i sine film. Dette skulle foregå på en oval, aflang skinne. Dette ville gøre at man kunne have film gemt bag hinanden. Vi havde også tænkt os at have en låge/front på systemet, så det ville blive et lækkert designet møbel, der ville falde pænt og neutralt ind i resten af indretningen. Men vi har ike besluttet os endnu,da vi lige skal høre vores primære målgruppe(jer) om idéen er fed nok:-)
Gravatar

#5 lagoni 21 år siden

Sådan, skema udfyldt og sendt. Dagens gode gerning :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 filmz-n.nyc 21 år siden

Vi havde også tænkt os at lave forskellige størrelser på rummet til DVD'erne, så både dobbelt- og enkelt kollektioner kan opbevares.
Gravatar

#7 filmz-n.nyc 21 år siden

Superb!
Gravatar

#8 lagoni 21 år siden

husk at der er flere størrelser end 'kun' enkelt- og dobbeltudgivelser
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 filmz-n.nyc 21 år siden

Ja, måske kunne vi lave justerbare rum??
Gravatar

#10 davenport 21 år siden

Jeg ved ikke om jeg er helt keen på den ide med skinnen. For mig er det vigtigt, at jeg kan se ALLE mine film samtidig. Jeg ville være ked af at halvdelen var gemt væk bagi. Det kunne stilmæssigt være flot.
Hvad med hylder i forskellige niveauer, lidt ligesom en biografsal? Altså rækker der er forskudt, så de øverste står bagerst, så kunne man også se alle ryggene. (?)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: