Gravatar

#11 filmz-vassago 21 år siden

...skal det være en reol-agtig ting, skal der være en lille liste eller lign. bag filmene, så man få fat i filmene ved at trykke de to sidestående baglæns så man lige kan nuppe den midterste :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 davenport 21 år siden

eller elektrisk, så man ikke skal rejse sig fra sofaen.. Se DET ville jeg gerne gi penge for...(Dovent svin)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-n.nyc 21 år siden

Davenport, idéen er fin men hvad gør vi så hvis folk har pladsmangel?? Det lyder som om at sådan en reol fylder meget..
Gravatar

#14 filmz-n.nyc 21 år siden

Ville I gå mere op i pris end design eller omvendt?
Gravatar

#15 El vez 21 år siden

Der er nogle der gerne vil gemme deres film væk, andre vil gerne vise dem frem...

Du vil nok finde flest her på sitet der gerne vil vise dem frem :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#16 DarkLight 21 år siden

I kunne evt lave karusellen til kvantitetsfilm og lave en overbygning til reolen i VIP status til de fedeste udgivelser.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17 davenport 21 år siden

(jeg vil gerne vise den frem)
Gravatar

#18 davenport 21 år siden

Ja, det der er værd at vide, er at vi næsten alle herinde, køber speciale udgaver af vores favoritter. De har altid forskellige mål og så videre.
Gravatar

#19 filmz-n.nyc 21 år siden

Ja, det er klart, men måske kan man dreje karrussellen en gang imellem så alle film på skift bliver udstillet..?? Så kan de lidt ældre film og fejlkøbene stå skjult?? Men det rigtigt, hvis man har en masse fede film skal de jo vises frem
:-)
Gravatar

#20 filmz-n.nyc 21 år siden

Det er ski godt at I kommer med en masse bud, Thanx!

Skriv ny kommentar: