#21 21 år siden

Jeg er også en klar tilhænger af, at man skal kunne se alle filmene på hylden - vi er jo nogle lettere patetiske samlere, der finder lidt af vores identitet i de film, vi ejer, og derfor er det vigtigt, at folk kan se vores samling.

Udover det, så er det, efter min mening, en dårlig ide at lave deciderede rum til den enkelte film - der skal, som flere har været inde på her, være plads til alle special-udgivelser, box-samlinger osv...

Mht. pris og design, så er det, som studerende, mest prisen, jeg går op i - det er klart, jeg køber ikke et billigt produkt, hvis designet er ulogisk/utiltalende, men jeg køber det nok heller ikke, hvis designet er logisk/tiltalende, men koster 20 DVD'ere....

En ide, der kunne udbygge kundens mulighed, kunne være at lave specialdesignede alfabet-klodser/skilte/plader, således at man har mulighed for at dele samlingen alfabetisk op. Og hvis man kunne lave det sådan, at kunden selv kunne bestemme, hvad der skulle stå på skiltet, så har kunden jo også mulighed for at dele samlingen op efter instruktør, skuespiller, årstal - you get the idea.
Gravatar

#22 filmz-vassago 21 år siden

Jeg er mere til noget stilfuldt, børstet stål, alu eller lign. og sandblæst glas eller lign. - eller måske noget i kvalitets træ, ikke lamineret spån eller limtræ eller noget. Det holder ikke.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 filmz-n.nyc 21 år siden

Hvor mange DVD'er har I egentlig? Har I været nødt til at flytte for at få plads til dem *GG*:-)

#24 21 år siden

nå ja, og så skal det også være et design, der støver sig selv af!
Gravatar

#25 El vez 21 år siden

#23 omkring 150...

...and counting!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#26 cyberzed 21 år siden

#23 Ny opstarte med samling og har lige rundet de 30-35 stk regner med at runde 100 inden året er omme
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#27 HeavyClaus 21 år siden

Er du blotter :O ?

enig ;)

En 80 stykker :(

Og så syntes jeg ikke at det skal være noget dreje ting... Alle film skal være synlige. Noget dreje noget holder ikke ;)
Gravatar

#28 DarkLight 21 år siden

Jamen, jeg synes da at folk skal benytte chancen og vise deres reoler frem i 'Opbevaring af film'-tråden. Jeg trøster ihvertfald efter gode ideer til hvordan folk har lavet det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

#29 21 år siden

#28 - hehe, ja, der er sgu ikke meget at vise frem her - min samling står bare på en ganske almindelig ABC-reol....
Gravatar

#30 dyg 21 år siden

#23 - Lidt over 130

#28 - Nah, ellers tak...folk behøver ikke se på mine grimme hylder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: