#19 Jeg er da skuffet over du ikke fik dig den kæmpe cheeseburger, den er jo nærmest turen værd ;-) og husk med ekstra bacon :-P Det lyder da helt galt du kommer så langt bagud, hvor mange måneders ancinitet har du ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Men din bolig er vel en af Ringgårdens (eller hvad boligforeningen hedder) boliger, så du har højere prioritet end mig. Havde det været en AL2Bolig-bolig, så havde jeg nok været højere på listen end dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Men hvis jeg først flytter om til Rundhøj Allé, så gider jeg nu nok ikke flytte videre til Holme Byvej kort tid efter. Beliggenhed og kvalitet er lidt bedre, men der er så også lidt mindre plads.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 filmz-herskegut 19 år siden
Jeg er da skuffet over du ikke fik dig den kæmpe cheeseburger, den er jo nærmest turen værd ;-) og husk med ekstra bacon :-P
Det lyder da helt galt du kommer så langt bagud, hvor mange måneders ancinitet har du ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#22 dyg 19 år siden
Men jeg må forbi grillen en anden gang, og have den store ostebørge med Bacon.
#23 filmz-herskegut 19 år siden
Når du først har fået den burger, så bliver du jo afhængig ;)
#24 dyg 19 år siden
#25 filmz-herskegut 19 år siden
#26 dyg 19 år siden
Men hvis jeg først flytter om til Rundhøj Allé, så gider jeg nu nok ikke flytte videre til Holme Byvej kort tid efter. Beliggenhed og kvalitet er lidt bedre, men der er så også lidt mindre plads.
#27 filmz-herskegut 19 år siden
#28 dyg 19 år siden
#29 dyg 19 år siden
#30 filmz-herskegut 19 år siden