+ Morgan Freemans ansigt da han pludselig var i fokus under Pengvin-takketalen :D
+ Mr. Steward gjorde det godt da han blev varmet op og lige fandt sig til rette i selvskabet
- Iben Hjejle og til dels Søren Frellesen. Frellesen var ret tøffel-helte-agtig som han sad og kørte med på Ibens fjante-tjante indgangsvinkel til det hele. De var bedre sidste år, og virkede for useriøse i år. Ikke at jeg afskyer humor - jøsses, det er skam dejligt! Men tonen i år var en anelse for infantil og fjollet. Hvad med at invitere Ole Michelsen ind i stedet?? Se DET kunne være guf! Savner den mand...
- Howl's Moving Castle vandt ikke en gylden fyr
- Jeg vandt ikke Filmz Academy Awards konkurrencen :-( *knytter i jalousi næven mod individet der sidder og kærtegner filmz-Oscar'en i skrivende stund* ,-)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Jo det er scores jeg lytter til. Soundtracks kan også være et album, det er korrekt. Men Soundtracket er ikke nødvendigvis albummet. Soundtrack er blot overbetegnelsen der så kan deles op i score og album.
Også er det forskelligt fra soundtrack til soundtrack. Fx indeholder Jarhead både score delen og album sange. American Beauty har 2 forskellige, score og album (som har et par score numre) etc. etc.
Besværligt! Men jeg syntes stadig ikke at sangen fortjente at vinde. Jeg har intet imod den genre overhovedet! :)
Jeg synes, ingen af de 3 nominerede sange havde fortjent at vinde, hverken tumperne fra Three 6 Mafia, den utroligt banale Dolly Parton sang eller Aimee Mann/Magnolia rip-off'et fra Crash.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
#59 - Men hvad var alternativerne i år? Brokeback Mountain sangen var okay, men den virkede lidt tam og steril. Det er den eneste sang jeg lige kan huske nu.
#51 coolflash 19 år siden
+ Morgan Freemans ansigt da han pludselig var i fokus under Pengvin-takketalen :D
+ Mr. Steward gjorde det godt da han blev varmet op og lige fandt sig til rette i selvskabet
- Iben Hjejle og til dels Søren Frellesen. Frellesen var ret tøffel-helte-agtig som han sad og kørte med på Ibens fjante-tjante indgangsvinkel til det hele. De var bedre sidste år, og virkede for useriøse i år. Ikke at jeg afskyer humor - jøsses, det er skam dejligt! Men tonen i år var en anelse for infantil og fjollet. Hvad med at invitere Ole Michelsen ind i stedet?? Se DET kunne være guf! Savner den mand...
- Howl's Moving Castle vandt ikke en gylden fyr
- Jeg vandt ikke Filmz Academy Awards konkurrencen :-( *knytter i jalousi næven mod individet der sidder og kærtegner filmz-Oscar'en i skrivende stund* ,-)
#52 Patriarch 19 år siden
Forklar mig lige scorsese joken please. Er med på han aldrig har fået en, med det der 'three 6 mafia' siger mig ikke lige noget.
#53 filmz-712 19 år siden
#54 Patriarch 19 år siden
Sådan går det når man kun lytter til Soundtracks hehe
#55 elwood 19 år siden
Soundtracks er da netop forskellige sange, så vidt jeg ved.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#56 Patriarch 19 år siden
#57 filmz-712 19 år siden
Besværligt! Men jeg syntes stadig ikke at sangen fortjente at vinde. Jeg har intet imod den genre overhovedet! :)
#58 filmz-Kadann 19 år siden
Helt enig, jeg har normalt ikke noget imod rap, men det der var bare en sang som minder om noget metervare fra midt/slut 90'erne.
#59 Vestas 19 år siden
#60 filmz-712 19 år siden