Gravatar

#61 DarkLight 19 år siden

Parton, Brokeback og lorte rappet. Til min overraskelse synes jeg bedst om Dolly's sang.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#62 elwood 19 år siden

Kom liige til at tænke på at musikken ved afslutningen, Var john williams, det må fryde den mand at sidde dernede og høre sin musik bliv brugt igen og igen til disse begivenheder 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#63 Patriarch 19 år siden

Synes det er synd for ham at han er så god at han altid nomineres for en to-tre film :D Det betyder han ikke vinder så tit som han burde (hver gang altså).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

#64 19 år siden

Alle skuespilsoscarne var et stort + især at George vandt, han er bare Hollywoods mest cool fyr. og John Stewart var sjov, vi lå flade af grin over Björk joken. Men det er nu altså ikke det samme som Billy Crystal "musical" åbninger.

Bedste sang var et minus, og den konstante baggrundsmusik til takketalerne var lidt mærkelig.

#65 19 år siden

Bjork can't be here today. She was getting into her ostrich costume and Dick Chaney shot her by mistake

Det er topklasses humor!
Gravatar

#66 filmz-JuuL 19 år siden

Undskyld, men "In The Deep" fra Crash lyder langt fra som Aimee Mann's musik. Aimee Mann's musik er mere ovre i den pop/rock-agtige genre, mens "Into The Deep" er pop/"Enya"-agtig
Gravatar

#67 filmz-nicklas_sheikh 19 år siden

Det dårligste i år er at jeg kom på en andenplads, selvom jeg også havde 20 rigtige som nr. 1 :(

Næste år VIL jeg vinde....

Faldt af på sang, film, cinematography og doc short
Gravatar

#68 Michael Andersen 19 år siden

#60 Danny Elfmans svingende sang, "Remains of the Day", fra "Corpse Bride" burde have været med. Ville godt have solgt et ufødt barn for at have set ham synge sangen live under showet :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#69 mr gaijin 19 år siden

+ Altmans introduktion med overlappende dialog. Uden tvivl den største "performance" i løbet af det show.

+ Classic Cowboy movies montagen

+ Altman montagen

+ Clooneys tale

Mht. "Crash", så er den i mine øjne på niveau med mange af de andre film. Min personlige favorit er "Capote", men den havde selvfølgelig ikke en chance. De bedste film er jo ikke altid de nominerede, men snarere alle de film som de færreste får at se. Cannes valgte en langt bedre film sidste år i "L'Enfant" og den fornemste pris, som "Brokeback" har fået, er Guldløven fra Venedig. Og så er der alle de fantastiske film, som ikke engang når på de store festivaler.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#70 filmz-Bruce 19 år siden

#69 The Three Burials of Melquiades Estrada bl.a.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: