#71 Din er nu også den sjoveste. Jeg skulle selv have skrevet en. Det var godt nok for dumt at lade være. Nu skal jeg jo til at betale for at se filmen... ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#72 - Fortjente nomineringer til Tilda Swinton og Tom Wilkinson. George Clooney ... hmmmm ... måske ikke. Havde gerne set Chris Cooper i stedet. Filmen skulle absolut ikke have haft en nominering for bedste film. Zodiac havde fortjent den mere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jo Søren Høy skulle være på vej. Han dukker nok først op 2.30, desværre. Er ikke altid enig med ham, men synes da han er ganske interessant at høre på for det meste.
Hehe, nej det med lagkageeksperten var sku' rigtigt nok. Han kiggede lige forbi med en Sarah Bernard,(ved ikke om det er korret stavet) kage lige før. :)
Så er Viggo der!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#73 Det lader til, at jeg ikke skal brokke mig over alle reklamerne fra ABC, taget i betragtning at jeg til gengæld slipper for Iben Hjejle og Paprika Steen :)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#71 Steffan Rasmussen 17 år siden
#72 filmz-Dancing-queen 17 år siden
#73 Wrangque 17 år siden
Ps. Jeg er allerede pisse træt af paprika steen.. hun ved IKKE EN SKID.
#74 filmz-Dancing-queen 17 år siden
#75 rockysds 17 år siden
#76 Steffan Rasmussen 17 år siden
#77 NightHawk 17 år siden
Jo Søren Høy skulle være på vej. Han dukker nok først op 2.30, desværre. Er ikke altid enig med ham, men synes da han er ganske interessant at høre på for det meste.
Hehe, nej det med lagkageeksperten var sku' rigtigt nok. Han kiggede lige forbi med en Sarah Bernard,(ved ikke om det er korret stavet) kage lige før. :)
Så er Viggo der!
#78 Steffan Rasmussen 17 år siden
#79 e-male 17 år siden
Det lader til, at jeg ikke skal brokke mig over alle reklamerne fra ABC, taget i betragtning at jeg til gengæld slipper for Iben Hjejle og Paprika Steen :)
#80 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"