Gravatar

#81 filmz-jonasgr 17 år siden

#76 Enig. Har dog endnu ikke fået set Zodiac, hvilket absolut skal gøres snart.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#82 Steffan Rasmussen 17 år siden

Så kom chuck til at hede Reinholdt i stedet for Bergholdt. Det er han nok glad for.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#83 e-male 17 år siden

Nu ved jeg ikke hvor du streamer fra, men mit kører relativt stabilt, men det er også relativ lav opløsning, streamet har.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#84 chandler75 17 år siden

# 36 Jeg er ikke overrasket - deres Oscar-ekspert, man kan skrive ind til, er tidligere Filmz-anmelder chuck :)

http://www.filmz.dk/user/details/4414/
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#85 filmz-Dancing-queen 17 år siden

#84 seriøst?? fedt nok, jeg fik i hvert fald et hurtigt og præcist svar :)
There is no such thing as a happy ending, the story just isn't finished.
Gravatar

#86 jessup 17 år siden

Jeg har ikke set mere end et par af de nominerede film - men jeg glæder mig over at nogle af de mere talentfulde(Coens & Anderson) får chancen for en af de store priser i år. Jeg håber på at Swinton løber med prisen men den er ikke spildt på Blanchett i den kategori.
This is just until June
Gravatar

#87 filmz-Dancing-queen 17 år siden

#84 det var ham jeg fik svar fra :)
There is no such thing as a happy ending, the story just isn't finished.
Gravatar

#88 NightHawk 17 år siden

Så gir Regis Philbin den max gas den næste halve time, med en koncentreret optakt med alle de nominerede!

CLOONEY IS BACK!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#89 elwood 17 år siden

Yes he is !
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#90 filmz-jonasgr 17 år siden

og det samme er mit stream forhåbentlig snart
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: