Marisa Tomei, nøj hun er så smoking hot, at der står røg ud af mine ører lige nu.
Fedt at Rourke bryder med de her traditionelle black suits. Rebel med stil. :)
Ahh, nu kom den der bemærkning igen ang. Heath Ledger med, at han har spillet en rolle som ingen anden magter...Hold nu op altså. Ja han var sgu god i den rolle, men selvfølgelig er der da andre, der ville ha' ku' gjort det ligeså godt.
# 127 -
Ja, Sophia Loren, Yuk!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Elwood - ja jeg så det godt. Det var helt fantastisk! Han var supersjov, og det virkede som om det virkelig kom fra hjertet og helt spontant, og overhovedet ikke indstuderet, selv om det nok var det:)
Mærkværdig kjole Marisa Tomei havde på. Med mindre hun har et følge at dværge, så gad jeg godt vide hvordan hun kan gå og sidde i det omsyede villatelt.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#131 tiany 16 år siden
#132 Lawman. 16 år siden
#133 tiany 16 år siden
Queen Latifa kjole 5/10
#134 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#135 NightHawk 16 år siden
Fedt at Rourke bryder med de her traditionelle black suits. Rebel med stil. :)
Ahh, nu kom den der bemærkning igen ang. Heath Ledger med, at han har spillet en rolle som ingen anden magter...Hold nu op altså. Ja han var sgu god i den rolle, men selvfølgelig er der da andre, der ville ha' ku' gjort det ligeså godt.
# 127 -
Ja, Sophia Loren, Yuk!
#136 elwood 16 år siden
#137 Lawman. 16 år siden
#138 elwood 16 år siden
#139 NightHawk 16 år siden
Mærkværdig kjole Marisa Tomei havde på. Med mindre hun har et følge at dværge, så gad jeg godt vide hvordan hun kan gå og sidde i det omsyede villatelt.
#140 elwood 16 år siden
[url= speech[/url]