Gravatar

#11 mvejen 16 år siden

#10 Åh sorry jeg misforstod, jeg troede du mente om man kunne se showet via streams... Læs. ikke via spillet... :)
Gravatar

#12 NightHawk 16 år siden

Således ser aftenens program ud og...ja, Iben is back in bussiness. :P Men ellers ser årets panel nu ganske godt ud. :)

23.40 :

Der er masser af glitter, glamour og smukke kvinder når stjernerne ankommer til årets vigtigste begivenhed indenfor filmens verden - Oscar-uddeling i Kodak Theatre i Hollywood. Den danske vært Hans Pilgaard vil live fra det store Oscar-arrangement i Imperial-biografen i København føre os sikkert gennem begivenhederne. Til at hjælpe sig har han modeeksperterne Malene Malling og Uffe Buchard.

2.00 - Countdown ; Den Røde Løber :

Det officielle optaktsprogram fra den røde løber udenfor The Kodak Theatre i Hollywood. Her ser vi nogle af de største og mest glamourøse stjerners ankomst til årets Oscar-uddeling, samtidig med at der bliver kigget nærmere på de mange nominerede film og filmfolk. Til at kommentere de flotte kjoler og de mange stjerner får Hans Pilgaard hjælp af modeeksperterne Malene Malling og Uffe Buchard. Undervejs vil der være direkte interview med stjernerne og nogle af de filmfolk, som er nominerede til en af de eftertragtede guldstatuetter.

2.30 - Prisuddelingen :

Den direkte transmission fra den 81. Oscar-uddeling er et show for både filmfreaks og natteravne. I løbet af showet vil en række filmstjerner komme på podiet og afsløre, om bl.a. Dorte W. Høghs kortfilm "Grisen" med Henning Moritzen, Trine Pallesen, Farshad Kholghi, Jesper Asholt, Kirsten Olesen vinder prisen for "Bedste kortfilm". Den danske vært er Hans Pilgaard, og med sig i den festlige Oscar-lounge i Imperial-biografen i København, har han filmeksperterne Søren Høy og Ann Lind Andersen. Desuden får han besøg af skuespillere som Iben Hjejle, Nikolaj Coster-Waldau, Laura Christensen, Julie Ølgaard og Neel Rønholt.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13 Highland Park 16 år siden

#11: Suk... du skylder mig en kvajebajer! :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14 elwood 16 år siden

Så har vi den første

[url= og træls Interviewer, men se hvordan Clooney gør det muntert aligevel[/url]

Og jeg snor den lige, ikke The Oscars, men stadigvæk en rød løber.

[url= and Son Clooney[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 filmz-Narniabæver 16 år siden

Håber kun på at Bolt fanger prisen
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#16 NightHawk 16 år siden

# 14 -

Ohh, Clooney kaster jo humoristiske guldkorn ud til højre og venstre i klip 1 og Lisa Rhina taber alle sammen på gulvet. :P Hun var virkelig en ringe interviewer generelt, kan jeg huske.

Det klip med hans far var ret fedt. Herlig pingpong imellem de to. :)

"Watch out for Zellweger she's sucking up all the air". :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#17 Munk 16 år siden

Narniabæver (15) skrev:
Håber kun på at Bolt fanger prisen

Bolt er en fin film, men kan ganske enkelt se den slå Wall-E i kampen om prisen for bedste animerede film. Dertil står pixars seneste mesterværk simpelthen for stærkt..
Gravatar

#18 elwood 16 år siden

#16 Ja hun går mig også på nerverne jeg kan desværre ike huske så mange af navne på værterne, jeg glemmer dog aldrig ham der mode eksperten med brillerne som E også har, han slår satme Uffe Buchhardt!

Hehe ja søn'en slægter faren godt på

btw var det en look alike med skægget eller? det ham man ser fra det der chicken in a bucket som er så over amerikansk spise.

There is now way in hell Bolt vinder for Best animated, den kategori er så nem hver gang Pixar er med, Oscar Academiet elsker pixar. Også selv om John Lasseter har været inde over Bolt.
Gravatar

#19 NightHawk 16 år siden

# 18 -

Mener han hedder Randolph Duke eller noget i den stil og ja han er virkelig en meganørd indefor mode/design. Tror faktisk det er Buchards idol. :)
Gravatar

#20 elwood 16 år siden

#19 For helvede! hvor kan du de navne fra hehe

Men ja man kan også tydligt hører på ham at han bare er The King!

Ja sku ik undrer mig det er Buchhards idol, Buchhard få lidt konkurrence med evt. kvinder i studiet når han taler, men når ham fra E taler så er der ingen der siger ham imod eller noget.

Nå men nuvi er igang hvad er det så ham værten med brillerne og negeren hedder som også interviewer folk på den røde løber hehe.

Skriv ny kommentar: