Gravatar

#21 enfilmnørd 16 år siden

#17 Hvis Wall-E vinder(hvilket jeg syntes den burde), men det var jo Kug-fu-panda, der vandt 10 Annie Award, heriblandt for bedste animerede spillefilm. Det er jo en pris, der har det med at gentage sig selv, ved Oscar-showet.

Og så er det jo også en ganske god film...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#22 filmz-Smuksak 16 år siden

så sidder vi her igen:) damn det bliver for fedt...
"Whats the best thing by feeling pain? It lets you know you are still alive"
Gravatar

#23 elwood 16 år siden

[url= Busey attacks![/url]

hehe American Idol Darling Ryan Seacrest bliver afbrudt i hans mini interview med Jennifer Garner, awww manden vil jo blot give en krammer, hvem kan benægte ham dette.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 thomas040 16 år siden

Hvad med bedste manuskript?
Failure is a zero out.
Gravatar

#25 mvejen 16 år siden

#24 Landet Surina
Gravatar

#26 NightHawk 16 år siden

# 20 -

Hehe, ja jeg ved godt hvem du tænker på, men her kan jeg slet ikke komme i tanke om navnene. Tror grunden til jeg ku' huske Randolph Duke, er fordi han er så camp en type. :)

# 23 -

Jeg har sgu lidt ondt af Busey. Han blir jo nærmest betragtet som stalker bare fordi han gir en krammer. Ku' være Garner havde set Lethal Weapon dagen før og gik i chok, da hun pludselig blir omfavnet af mr. Joshua. :D

# 21 -

Jeg har valgt "Kung-Fu Panda" i min interne dyst mod min lillesøster. Hun har så valgt "Wall-E". Tror det blir en af dem. Kan ikke forestille mig at "Bolt" vinder. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#27 thomas040 16 år siden

#25 huh? Hvad er det? et band?
Failure is a zero out.
Gravatar

#28 elwood 16 år siden

Er spændt på hvordan det her musik indslag i The Oscars bliver, det lyder jo fuldstændigt forfærdeligtmed den måde de gør det på, hvordan klare de egentlig det med at Peter Gabriel ikke synger (forståligt nok af ham)

Hyrer man en anden eller afspiller man bare musikken til noget montage.

Og damm jeg er altså spændt på Intro'en i år, jeg håber personligt på noget xtra ordinært Musical halløj taget Hugh Jackmans showman status i betragtning fra Tony Awards.

men igen det lige det her med og få de norminerede film hvilket ind i det, Stand up rutine er ikke ham, og en Jon Stewart intro er heller ik ham tror jeg på.

Men en full blown out Musical performance med filmene vævet ind i.

Men igen det kan også gå hen og minde for meget om Billy Crystal, hvis han "blot" synger om de norminerede.

Ku også være der bliver vævet noget ind med at nogen vil forhindrer ham i og stille op, og han så går all Wolverine on them

Jeg glæder mig hvertfald til og se det uanset hvad.
Gravatar

#29 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg håber bare at Pro Sieben sender den uredigerede udgave. Altså uden tyske kommentatorer. De starter så først klokken 2, men det er vel også først der at de første billeder kommer igennem.

Pilgaard og co. skal vel blot snakke om kaffeopskrifter og hvordan man laver den perfekte oscarkage op til det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

Var der ik også noget med Buchhard ævlede om tarmskylning eller noget i den stil, der var et eller andet synes jeg og ku huske.

Skriv ny kommentar: