Gravatar

#1 NightHawk 16 år siden

Ja, så blev det minsanten Oscar aften endnu engang og her er så tråden, hvor man kan kommentere hele balladen live. :)

Er blå den ny sort ?, Ved Hans Pilgaard hvor han er kl. 4.00 ?og hvor mange jokes får Clooney fyret af på et kort interview ? Få svarene når showet starter på Tv2Film 23.40!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Love the Title 8-)

Haha sådan, jeg var netop lige gået på jagt efter gyldne Clooney moments som man ku se mens vi venter på den nye udgave 8-)

Og hvor mange af filmene har værterne ikke fået set, men kommenter aligevel 8-)

Har ikke tv2 film, så jeg må nøjes med jeres comments.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 NightHawk 16 år siden

# 2 -

Lyder super. Er fedt hvis du kan finde et par klip med ham. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#4 cansi 16 år siden

Elwood

du kan se det her http://www.justin.tv/vipsports3
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

Jeg forsøger, der var en speciel jeg gerne ville finde, kan ikke huske den præcis, men jeg mener han blev nævnt eller også var kameraret blot på ham uner showet, og så lavede han en herlig memik til kameraret.

Jeg skal self. se det, jeg har blot ikke tv2 film, så jeg bruger andre metoder 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Highland Park 16 år siden

elwood (5) skrev:
Jeg skal self. se det, jeg har blot ikke tv2 film, så jeg bruger andre metoder 8-)

Oscars Live Challenge?
Gad vide om man kan følge med i hele showet på den måde...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 Antlion 16 år siden

Jeg fik ikke min planlagte 'aftenslur', så lige nu ser jeg faktisk mere frem til at se "Grisen", end til at skulle holde mig vågen helt til i morgen tidlig (Award #24: Bedste film), hvor jeg skal i skole. Nå, jeg må bare fikse et par koffeinholdige substanser, som kan holde kredsløbet igang.
Gravatar

#8 enfilmnørd 16 år siden

Det bliver rigtigt godt det her
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#9 mvejen 16 år siden

#6 Med få undtagelser plejer det at fungere fint, det er ikke pænt men jobbet bliver gjort..... Er dog glad for at kunne slippe for det i år, TV2 Film er heldigvis på som prøvekanal i mit abonnement.
Gravatar

#10 Highland Park 16 år siden

#9: Fedt, tak skal du ha'. :)
Jeg er nemlig logget på, men det fremgår ikke tydeligt af deres beskrivelse derinde, om man kan se det live via spillet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: