Synes det er fedt at de har flyttet studiet ind i Emperial. Det gir helt klart en federe stemning.
Er sgu også ret glad for at Hans Pilgaard er tilbage som vært. Han laver et par kiksere som regel, men er bare en langt bedre vært til sådan et show her end f.eks Jesper Steinmetz var sidste år.
Lige nu tar Pilgaard, Søren Høy og Ann Lin Andersen os igennem de 5 nominerede i bedste film. God indledning so far.
# 30 -
Buchard har lovet at lave skandale i år. Blir da spændende at se, hvad det går ud på. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Halløjsa folkens - så er jeg stået op igen, så nu er jeg frisk på en lang nat. Hvor lang tid er det folkene på stream er bagud - bare sådan til at jeg ikke får det ødelagt for nogle i løbet af natten?
#31 rockysds 16 år siden
#32 NightHawk 16 år siden
Er sgu også ret glad for at Hans Pilgaard er tilbage som vært. Han laver et par kiksere som regel, men er bare en langt bedre vært til sådan et show her end f.eks Jesper Steinmetz var sidste år.
Lige nu tar Pilgaard, Søren Høy og Ann Lin Andersen os igennem de 5 nominerede i bedste film. God indledning so far.
# 30 -
Buchard har lovet at lave skandale i år. Blir da spændende at se, hvad det går ud på. :D
#33 tiany 16 år siden
Hvor lang tid er det folkene på stream er bagud - bare sådan til at jeg ikke får det ødelagt for nogle i løbet af natten?
#34 enfilmnørd 16 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#35 elwood 16 år siden
IRC
Dem med tv2 film
Jaaa så vandt han sku!
Streams: 3-4 sekunder senere Nejjj hvorfor sku han vinde, ajj der jo forsinkelse på!?
Det er nok til at man ikke kan sidde og rigtig sidde og chatte uden og få det spoilet, så det jeg plejer og gøre er og se det på mit tv
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 NightHawk 16 år siden
Elwood, nu er The Duke på skærmen. :)
#37 mvejen 16 år siden
#38 elwood 16 år siden
Arggg!
Hannah Freaking Montanna!!!!!!!!
show us your boobs!
høhø noget dorky skal jeg sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 tiany 16 år siden
#40 NightHawk 16 år siden