Gravatar

#791 filmz-jonasgr 16 år siden

Man får helt lyst til at se nogle af de nominerede film igen. Først skal jeg dog have set The Wrestler og Rachel Getting Married. Departures skal næsten også ses nu hvor den vandt, en film jeg ved ingenting om.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#792 Michael Andersen 16 år siden

Sov godt.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#793 elwood 16 år siden

To storer minusser ved showet i år, Zac Effron og George Clooney den ene så vi få meget til, den anden så vi slet ikke til 8-(

Men derfor er han stadigvæk en cool person.

Fantastisk Show, flot Scenografi, var vild med settet til uddelingen, og ja jeg bruger sku det ord igen tiany try and stop me, men der var lidt old jazz swing club over det.

Hugh Jackman hvertfald i top 3 som show vært, han gjorde det virkelig godt, fedt med alt den musicalitet den her gang.

Flot opsat musical nummer.

Præsentationen af de forskellige priser, damm de har virkelig tænkt over det i år må man sige, og ide'en med og mange tidligere vinder til og udele priserne var fantastisk.

Alt i alt var jeg godt tilfreds med showet.

Nåja på nær frarøvelsen af Thomas Newmans Oscar 8-)

Nå nu vil jeg også til og sove lidt, lige efter jeg får googlet den her Castle serie med Nathan Fillion og finder ud af hvad det var de reklamerede for.

Nat og tak for en hyggelig aften filmz'er ses næste år!

Har en del Oscar vinder jeg skal ha set kan jeg se.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#794 NightHawk 16 år siden

Nå, men alt i alt et af de bedste shows der har været længe. Hugh Jackman var rigtig god i starten,. men så blev han lettere annonym efterhånden som tiden skred frem. Stadigvæk en godkendt indsats.Præsentationen med 5 tidligere vindere var et rigtigt godt tiltag forøvrigt.

Tv2Films præsentation var også mere seriøs end tidligere. Der blev faktisk kun snakket film da showet gik igang og ikke alt muligt udenomshalløj som lagkageeksperter osv. Synes Ann Lind Andersen og Søren Høy gjorde det rigtig godt som medværter, så det trekløver med Hans Pilgaard ser jeg gerne igen næste år. Iben Hjejle må derimod meget gerne erstates for min skyld.

hehe, og så dukker Clooney selvfølgelig ikke op i år. What are the odds. :P

Nå, men nu skal jeg vist ha' noget morgenmad, så adjø og tak for en, som sædvanlig, hyggelig aften til alle. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#795 elwood 16 år siden

ahh what the hell 8-)

Castle

Ny serie med Nathan Fillion de reklamerede med i pauserne, og så det nat tid.

Ohh Jack Black's Pixar/Dreamworks Joke var genial, Steve Martin, og Tina Fey svingede også godt sammen, de brude måske lavede noget sammen.

Og Ben Stiller's Joaquin Phoenix Joke haha, det er typisk Ben Stiller humor, jeg var færdig af grin 8-)
Gravatar

#796 filmz-jonasgr 16 år siden

Og heller ingen Jack. Eller Clint for den sags skyld.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#797 elwood 16 år siden

Clinten og Jack var i færd med og banke demostranter 8-)
Gravatar

#798 filmz-jonasgr 16 år siden

Nå ja Clint sagde godt nok at der var meget fnidderfnader og man skulle tage sagen i egen hånd ligesom da han var ung.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#799 filmz-jonasgr 16 år siden

Slumdog tog da i øvrigt alt det den kunne tage. Blev det ikke til 9 statuetter.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#800 elwood 16 år siden

Glemte det nær men Kate Winslets samligning med Shampoo og The Oscar var meget sød synes jeg, ku sagtens se det for mig.

Skriv ny kommentar: