Gravatar

#801 Antlion 16 år siden

jonasgr (799) skrev:
Slumdog tog da i øvrigt alt det den kunne tage. Blev det ikke til 9 statuetter.

8.
Gravatar

#802 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja har lige set at den ikke vandt for lydredigering, men ellers rent bord.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#803 tiany 16 år siden

Jeg er oppe igen - en smule træt men det går nok.

Jeg funderede lidt over showet inden jeg faldt i søvn.
Ja vi manglede Clooney og Jack - det var trist uden dem.

Men noget jeg kom til at tænke på ikke var der i år, som jeg faktisk synes var rart, var den der voiceover "This is Kate Winslet's 6 nomination and 1 time winning an acadamy award" yadayadaya - det var faktisk rart at de har skrottet den.

Årets skuffelse må gå til Frost/Nixon - nomineret i alle store katagorier men vandt intet.
Slumdog måtte efter min menning gerne have fået 3 priser mindre (original score, original song og sound mixing).
Valar morghulis
Gravatar

#804 filmz-jonasgr 16 år siden

Kom også til at tænke på, at Anthony Hopkins blev spurgt om han skulle præsentere noget ved årets uddeling. Hvorpå Anthony Hopkins svarer at han bare skal nyde showet. Måske hørte han ikke spørgsmålet ordentligt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#805 NightHawk 16 år siden

Synes ærlig talt det var lidt bizart den tale Michael Douglas sku' sige til Frank Langella under bedste mandlige hovedrolle. Han sagde noget i stil med at Langellas måde at potrætere Nixon på, fik alle andre der havde gjort det samme til at gå i glemmebogen...Hmm og 4 meter længere henne på scenen stod Anthony Hopkins som netop efter min mening spillede helt suverænt netop som Nixon i Oliver Stones film af samme navn. Lidt, provokerende over for Hopkins, nu jeg lige tænkte nærmere over det.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#806 chandler75 16 år siden

# 805 Jeg tror nærmere han sagde, at hans portræt af Nixon fik en til at glemme, at det var Langhella og ikke Nixon, man så.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#807 NightHawk 16 år siden

# 806 -

Synes bare det lød som om at Douglas lavede en sammenligning med de andre, men så er det nok bare mig der misforstod det. Havde også været ret provo at sige det, som jeg troede han sagde. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#808 database 16 år siden

Jeg er stadig ikke kommet over, at Rourke ikke vandt. Alle sagde at Sean Penn sikkert ville vinde, men jeg var så naiv at håbe på Rourkes sejr :(
Gravatar

#809 elwood 16 år siden

I demand a recount!

Jeg er sikker på Newman er blevet snydt for en Oscar.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#810 elwood 16 år siden

btw hvilke brøler og obskøre ting fandt tv2 film på, synes ik jeg hørte så meget til det, kan da ikke psse de opførte sig pæn hele tiden ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: