Jeg funderede lidt over showet inden jeg faldt i søvn. Ja vi manglede Clooney og Jack - det var trist uden dem.
Men noget jeg kom til at tænke på ikke var der i år, som jeg faktisk synes var rart, var den der voiceover "This is Kate Winslet's 6 nomination and 1 time winning an acadamy award" yadayadaya - det var faktisk rart at de har skrottet den.
Årets skuffelse må gå til Frost/Nixon - nomineret i alle store katagorier men vandt intet. Slumdog måtte efter min menning gerne have fået 3 priser mindre (original score, original song og sound mixing).
Kom også til at tænke på, at Anthony Hopkins blev spurgt om han skulle præsentere noget ved årets uddeling. Hvorpå Anthony Hopkins svarer at han bare skal nyde showet. Måske hørte han ikke spørgsmålet ordentligt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Synes ærlig talt det var lidt bizart den tale Michael Douglas sku' sige til Frank Langella under bedste mandlige hovedrolle. Han sagde noget i stil med at Langellas måde at potrætere Nixon på, fik alle andre der havde gjort det samme til at gå i glemmebogen...Hmm og 4 meter længere henne på scenen stod Anthony Hopkins som netop efter min mening spillede helt suverænt netop som Nixon i Oliver Stones film af samme navn. Lidt, provokerende over for Hopkins, nu jeg lige tænkte nærmere over det.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Synes bare det lød som om at Douglas lavede en sammenligning med de andre, men så er det nok bare mig der misforstod det. Havde også været ret provo at sige det, som jeg troede han sagde. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#801 Antlion 16 år siden
8.
#802 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#803 tiany 16 år siden
Jeg funderede lidt over showet inden jeg faldt i søvn.
Ja vi manglede Clooney og Jack - det var trist uden dem.
Men noget jeg kom til at tænke på ikke var der i år, som jeg faktisk synes var rart, var den der voiceover "This is Kate Winslet's 6 nomination and 1 time winning an acadamy award" yadayadaya - det var faktisk rart at de har skrottet den.
Årets skuffelse må gå til Frost/Nixon - nomineret i alle store katagorier men vandt intet.
Slumdog måtte efter min menning gerne have fået 3 priser mindre (original score, original song og sound mixing).
#804 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#805 NightHawk 16 år siden
#806 chandler75 16 år siden
#807 NightHawk 16 år siden
Synes bare det lød som om at Douglas lavede en sammenligning med de andre, men så er det nok bare mig der misforstod det. Havde også været ret provo at sige det, som jeg troede han sagde. :)
#808 database 16 år siden
#809 elwood 16 år siden
Jeg er sikker på Newman er blevet snydt for en Oscar.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#810 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"