Jeg må indrømme, at jeg også synes, det ser lidt underligt ud, at en ikke-længere-helt ung popdiva render rundt på scenen i undertøj.
Hvis det havde været på stranden man havde set hende, havde det virket mere naturligt...
Derudover har hun aldrig sagt mig noget rent udseendemæssigt - jeg synes hun savner udstråling og personlighed. Så foretrækker jeg en som Tina Dickow...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Det var da et sørgeligt klip, hendes performa er total amatør. Man kan se på hendes øjne og hendes bevægelser at hun er i total tænkeland, tæller takter osv. Lig også mærke til at hun konstant skal vifte håret væk, you know what, det er et tegn på manglende fokus.
Syntes hun er utiltrækkende og ligner en tuborg-gymnasie elev. Hun kan SAGTENS veje det ekstra uden at det øddelægger hendes karriere, men så skal hun os lige vide at hun ikke har sit smukke ydre at gemme sig bag, især når hun vælter sårn rundt på scenen.
Jeg syntes at mange af hendes gamle hits er super fede boogie numre (tager sku hatten af for de producere), men konceptet Britney er lige så klamt som Paris Hilton.
#11 chandler75 18 år siden
Hvis det havde været på stranden man havde set hende, havde det virket mere naturligt...
Derudover har hun aldrig sagt mig noget rent udseendemæssigt - jeg synes hun savner udstråling og personlighed. Så foretrækker jeg en som Tina Dickow...
#12 jessup 18 år siden
#13 filmz-Kadann 18 år siden
Er hun ikke kun 25?
#14 chandler75 18 år siden
#15 evermind 18 år siden
Det er nu, vi skal lade være med at spørge efter dine kriterier for "ung nok til at rende rundt på en scene i undertøj"? :)
#16 chandler75 18 år siden
#17 Bates 18 år siden
#18 davenport 18 år siden
#19 lasse78 18 år siden
Syntes hun er utiltrækkende og ligner en tuborg-gymnasie elev. Hun kan SAGTENS veje det ekstra uden at det øddelægger hendes karriere, men så skal hun os lige vide at hun ikke har sit smukke ydre at gemme sig bag, især når hun vælter sårn rundt på scenen.
Jeg syntes at mange af hendes gamle hits er super fede boogie numre (tager sku hatten af for de producere), men konceptet Britney er lige så klamt som Paris Hilton.
#20 trekster 18 år siden