Gravatar

#31 davenport 18 år siden

Right on!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 Winniepooh 18 år siden

Men Celine har holdt sit rygte stort set pletfrit.

Moralen må være at det ikke nødvendigvis er en dårlig ide at gifte sig med en gammel skaldet mand : )
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#33 inflector 18 år siden

#32 hvad så, er der en der har vigende hårgrænse?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#34 filmz-grev_michal 18 år siden

Hvis vi snakker de store pop divaer så har Madonna og Celine formået at holde standarden igennem hele karrieren. Selvfølgelig har der været "bumbs on the road", men de har haft evnen til at tilpasse sig og komme videre. Det må man da respektere uanset om man kan lide musikken eller ej.

Så ja det kan godt lade sig gøre at klare sig i branchen, det er bare de færreste der har formattet til det :)
Gravatar

#35 evermind 18 år siden

Først læste mit trætte hoved af en eller anden grund Britneys titelforslag "Dignity" og "Integrity" som ét ord: "Disintegration" - og nu, hvor jeg tænker over det, er det måske i grunden den mest passende titel.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#36 Corgan 18 år siden

Der er åbenbart nogen der støtter Britney:

:-D
Gravatar

#37 Bates 18 år siden

ROFL! priceless!!!!
Gravatar

#38 filmz-grev_michal 18 år siden

Disturbing, Scary and Disturbed. Med fans som ham virker paparazzier jo som vand heh
Gravatar

#39 filmz-bullettooth 18 år siden

#36.....hvis Britney så det, ville hun nok tænkte.."hey,maybe i´m not all that fucked up anyway...."..hehe priceless.

Nå men ud over det, er hun nok en de medieludere der siger mig mindre end ingenting..... har altid syntes hun var overvurderet. Men syntes da det er synt for tøsen, hun har jo åbenbart sit at slås med......

Men vil nu godt tilskrive mig topic..... der skal være lidt kød på kvinderne......!!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#40 tiany 18 år siden

Det kan godt være at hun er pænere med noget på sidebenene, men min første indskydelse var hold op hvor de har brugt photoshop da hun var i Allure magasin i august måned

link til britney billeder i allure
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: