Ja, det ligner sgu ikke mig, at skrive om denne faldne stjerne, som er en elendig mor. Men jeg så lige, at folk griner ad hendes optræden på MTV og at man mener hun har været i bedre form.
Det er muligt, men hun har fået to børn og på de billeder jeg kan se, ser hun langt bedre ud og mere kvindelig, end hun nogensinde har gjort. Faktisk synes jeg hun har været røvkedelig at kigge på før, men nu er der sgu da former på hende.
Nå, op i røven med hende, men jeg ville lige slå et slag for kvindelige former a la Monroe og Novak og så vil jeg sk... på de anoreksi lig, som vi ser alt for meget til! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Okay må indrømme jeg ikke synes hun gjorde det så dårligt som folk gør det til ? Er det mon ikke nærmere det med at sparke folk når de ligger ned der træder i kraft.
#1 filmz-Bruce 18 år siden
Det er muligt, men hun har fået to børn og på de billeder jeg kan se, ser hun langt bedre ud og mere kvindelig, end hun nogensinde har gjort. Faktisk synes jeg hun har været røvkedelig at kigge på før, men nu er der sgu da former på hende.
Nå, op i røven med hende, men jeg ville lige slå et slag for kvindelige former a la Monroe og Novak og så vil jeg sk... på de anoreksi lig, som vi ser alt for meget til! :)
#2 DarkLight 18 år siden
Det er frygteligt.
#3 filmz-Bruce 18 år siden
#4 filmz-yoshimura 18 år siden
#5 Bates 18 år siden
Ja, hun er da i en udmærket form.
#6 filmz-Whitetrash 18 år siden
2: Hun synger live! Chancen...
5: Hun er ikke tosset. Så kan man lige sætte fadølsglasset ovenpå hendes hoved mens hun giver et pust.
#7 filmz-yoshimura 18 år siden
#8 jessup 18 år siden
#9 Bony 18 år siden
.. og hår på hovedet..!
#10 akerman 18 år siden