Gravatar

#21 filmz-Whitetrash 18 år siden

21: Det er sgu for nemt. Jeg er enig med 10. Det er at sparke til en der ligger ned (selvom hun selv har lagt sig). Jeg synes ikke, at der er sjovt, og man kan se, at der er flere blandt publikum, der synes det samme.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#22 Winniepooh 18 år siden

Jeg har lidt ondt af Britney. Hun har været en af de største stjerner (ikke på lang sigt men lige her og nu) i poppens verden og nu er hun fraskilt enlig mor, vælter rundt sammen med Paris i en brandert uden trusser. Fra popprinsesse til trailer trash.

Burde nogen ikke have hjulpet hende?
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#23 lasse78 18 år siden

#22 You know what, hun får masser af hjælp. Hjælp til at få ANDRE til at tjæne penge på hendes fiasko.

Mon ikke hun bliver udnyttet på det groveste af de forkerte folk. Først og fremmest troer jeg at der er en tyk penge grisk mand som har moret sig kosteligt over Britneys show.
Og for ikke at glemme medierne, som nok til sit forsvar har sagt "It's a part of the game in showbiz. First we love her, THEN we trash her. That's superstardom."

http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#24 filmz-Whitetrash 18 år siden

På hendes website http://www.britneyspears.com/ beder hun fans om hjælp til at foreslå ny titel til hendes næste album. To af mulighederne, som man kan stemme på, er:

"Dignity"
"Integrity"

Det er morsomme valg til netop hendes album.

En tredje mulighed er:

"Omg is Like Lindsay Lohan Like Okay Like"

Dér kan man vel kun sige: ???
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#25 Guts 18 år siden

Jeg håber sateme at det er en joke fra hendes side!
Ellers kan de vist ligeså godt finde spændetrøjen frem og gøre en ende på vores lidelser.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#26 Winniepooh 18 år siden

Britney har helt klart brug for Dignity og Integrity....

Spørgsmålet er om vi har brug for endnu et Britney album.

You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#27 Confused101 18 år siden

Tja' Britney er da kanon. Nu vises både gården, gaden og den lille mand i båden. Nu mangler der bare en video hvor hun overbrækker sig, et par plastikoperationer og en sexvideo, og hun er den ultimate superstjerne.
Gravatar

#28 filmz-Bruce 18 år siden

Gudskelov jeg fan af den mest røvkedelige rockstjerne uden nogle skandaler på sit cv ... ikk' fordi der er noget galt med Stones ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 elwood 18 år siden

#28 eller også skjuler han det godt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 filmz-grev_michal 18 år siden

ret sjovt at tænke på at både Whitney Houston og Mariah Carrey har været igennem ligende ture :-) - om der så er forskel på talent vil jeg lade andre dømme, men det er ikke et ukendt fænomen at der ikke er langt fra succes til fiasko.

Personligt har jeg sgu ikke ondt af dem, de har haft et bedre liv end de fleste mennesker, at de så ikke har formået at udnytte de privilegier ordentligt er deres egen skyld.

Men trioen Britney, Christina og Justin har jo også været i showbusiness sammen siden de var børn, så de har jo nærmest aldrig levet på andre måder.

Synes dog nu også at Britney ser bedre ud nu end hun gjorde før.

Skriv ny kommentar: