Gravatar

#51 lasse78 18 år siden

Det er helt klart en HAM, men om han er ironisk eller dybt alvorlig, det er mig lidt en gåde. Har set nogle af hans andre videoer, hehe. Fanme knald i låget, men sjaaarv.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#52 filmz-grev_michal 18 år siden

en af videoerne ser man hans værelse og for at qoute en af de andre:

Bettybc: "your room looks like something out of a serial killer movie. you know, at the end where they discover the killer's lair and all the weird stuff he has holed up in there. "

Gravatar

#53 filmz-Whitetrash 18 år siden

Han er jo helt slukket
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#54 Bobby Singer 18 år siden

Det er da nok noget af det mest forurolignende jeg nogensinde har set, han ( eller hende? ) er tydeligvis mentalt forstyrret og burde indlægges med det samme. Men jeg er faktisk lidt i tvivl, om det er alvor eller om det bare er en joke.
Idjit
Gravatar

#55 The Insider 18 år siden

Han minder mig faktisk lidt om ham i Tarnation. Glimrende film i øvrigt.
War. War never changes.
Gravatar

#56 filmz-kaotmus 18 år siden

Britney har da aldrig været voldsomt tynd? Hun har netop altid været lidt mere almindelig at se på end fx Aguilera eller især den tynde udgave af Lohan - og har været markedsført netop som "naboens datter"
Gravatar

#57 NightHawk 18 år siden

Sad og stenede til E!News i formidags, da det klip med psyckofan nr. 1 pludselig dukkede op. Først var jeg færdig af grin, men tilsidst var det sku' allermest dybt skræmmende, at der rent faktisk findes sådan en person derude.

Man kan lige forestille sig hr. Cockers i forvejen forvængede og hysterisk latterlige sind, der koger over pga. at Brineys næste single ikke ryger direkte ind som nr. 1 på billboard listen. Jeg ser allerede nu scenariet for mig, hvor Cocker i fuld krigsmaling skyder løs på folk med sin sniperriffel fra det lokale vandtårn, alt imens han råber - "Get Back you Britney Haters!" Lyder måske lidt langt ude umiddelbart, men når man så hører hans dødstrudsler i både # 36 0g især i klippet i # 52 der er fuldstændig sygt, ja så er måske ikke så usansynligt enda.

Hvis man så ser på hans opførsel i # 44 0g # 52, ja så må der jo være tale om en person der i den grad lider af kønsforvirring. Jeg tænker umiddelbart tilbage på Buffalo Bill i Silence of The Lambs, der meget passende ku' være Chris Cocker når han blir ældre. Der er definitivt dømt blå blink og spændetrøje hele vejen til galeanstalten for Cocker, hvis han ikke snart får en solid dosis psykologhjælp.

Men nok om ham.

Selve Britney Spears musik har jeg ikke noget problem med generelt ej heller det nye nummer, der selv i sin banale enkelthed fungere som en ganske glimrende popsang. Looket er sådan set også helt i orden og minder lidt om Jessica Alba/Nancy Callahans look i Sin City, dog med den enorme forskel at Alba dér formåede at få sin krop til at blive et med musikken, hvilket er det stik modsatte tilfælde for Britney Spears.

Hun burde aldrig ha' været på scenen og da slet ikke som åbningsnummeret, hvor alle stadig er pinligt ædru, dog med Tommy Lee som undtagelse, og med alt tydelighed kan se de utallige fejl hun laver mht. koreografien, (især når man ved hvor godt hun plejer at ha' styr på den slags moves), playback mimiken og kontakten til sine dansere omkring hende samt publikum i det hele taget. Tar man et kig på Puff Daddy/P.Diddy, så ville jeg ønske man ku' se hans øjne for at se hvad han tænker. Det behøver man så næsten ikke alligevel, for det ligner en attitude at "Det er løgn det her" og stor empati med den stakkels Spears.

Selv om amerikanerne normalt elsker et comeback af en hver art, må de fleste med bare en lille smule musikforståelse ku' se, at det hér var et af de værste af slagsen og altså blot var endnu et ligkistesøm, der blev hamret ned i Britney Spears i forvejen udbrændte karriere.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#58 trekster 18 år siden

Nu får gutten tilsyneladende også sit eget show

Meget skræmmende! :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#59 filmz-Whitetrash 18 år siden

USA - mulighedernes land
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#60 filmz-grev_michal 18 år siden

jah men han er jo også entertainer så ikke videre overraskende :-)

Hvis folk skulle være i tvivl er han jo ikke sådan irl - det er en komisk act - så det er de præmisser at det skal ses på.

Gør det dog ikke mindre komisk heh :)

Skriv ny kommentar: