Det er vel ikke helt en komisk akt. Der er da et andet klip, hvor han viser rundt på sit værelse, der er fuldstændigt overklistret med Britney-ting. Så lidt sandhed er der vel i det. Eller har jeg misforstået noget?
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Jeg var også i tvivl først om det var en joke eller for real. Klippet i # 36 kan være både og. Hvis man så ser på klippet i # 44, ja så tænker de fleste at det kun kan være en joke.
Men, som Whitetrash også nævner mht. Crockers værelse i # 52, ja så understreger det vist ret tydeligt modsat de andre klip, at han virkelig er 100 % stjernepsykopat. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#61 filmz-Whitetrash 18 år siden
#62 NightHawk 18 år siden
Jeg var også i tvivl først om det var en joke eller for real. Klippet i # 36 kan være både og. Hvis man så ser på klippet i # 44, ja så tænker de fleste at det kun kan være en joke.
Men, som Whitetrash også nævner mht. Crockers værelse i # 52, ja så understreger det vist ret tydeligt modsat de andre klip, at han virkelig er 100 % stjernepsykopat. :)
#63 filmz-grev_michal 18 år siden
Nu må du ikke hænge mig op på det - men jeg har på fornemmelsen at klippet med hans værelse er direkte i scenesat ;-)
Men uanset om det er en veludført act eller han virkelig er bims i låget så er det jo god underholdning :D
#64 Confused101 18 år siden
#65 NightHawk 18 år siden
LOL! Seth Green er the pimp of comedy :D
#66 inflector 18 år siden
#67 elwood 18 år siden
Og ja så får han lige gjort reklame for Robot Chicken 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"