Gravatar

#61 filmz-Whitetrash 18 år siden

Det er vel ikke helt en komisk akt. Der er da et andet klip, hvor han viser rundt på sit værelse, der er fuldstændigt overklistret med Britney-ting. Så lidt sandhed er der vel i det. Eller har jeg misforstået noget?
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#62 NightHawk 18 år siden

# 60 -

Jeg var også i tvivl først om det var en joke eller for real. Klippet i # 36 kan være både og. Hvis man så ser på klippet i # 44, ja så tænker de fleste at det kun kan være en joke.

Men, som Whitetrash også nævner mht. Crockers værelse i # 52, ja så understreger det vist ret tydeligt modsat de andre klip, at han virkelig er 100 % stjernepsykopat. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#63 filmz-grev_michal 18 år siden

Nu må du ikke hænge mig op på det - men jeg har på fornemmelsen at klippet med hans værelse er direkte i scenesat ;-)

Men uanset om det er en veludført act eller han virkelig er bims i låget så er det jo god underholdning :D
Gravatar

#64 Confused101 18 år siden

Har lige set Seth Greens kommentar til "kuglen"...skal bare ses:
Gravatar

#65 NightHawk 18 år siden

# 64 -

LOL! Seth Green er the pimp of comedy :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#66 inflector 18 år siden

#64 totalt færdig af grin da han lige skal tjekke hans makeup.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#67 elwood 18 år siden

Hehe Seth Green er fantastisk, også hans stemmelægning til Chris fra family guy er genial.

Og ja så får han lige gjort reklame for Robot Chicken 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: